Krize spotřeby se v prodeji výpočetní techniky a elektroniky neprojevuje

Krize spotřeby se v prodeji výpočetní techniky a elektroniky neprojevuje – prodeje prudce rostou. Společnost Mironet v lednu 2009 zaznamenala zcela ojedinělé tržby. Měsíc leden 2009 se stal druhým nejúspěšnějším měsícem v historii společnosti vůbec. Úspěšnějším byl pouze rekordní prosinec 2008.

Ing. Robert Novotný, generální ředitel společnosti Mironet, k tomu uvádí: „Lednové výsledky prodejů nás všechny v Mironetu příjemně překvapily. Rozhodně nikdo z nás nečekal, že v lednu dosáhneme lepších výsledků než například v listopadu minulého roku. Proti lednu 2008 jsme zaznamenali meziroční nárůst 64%. Krize se u nás projevuje teď spíše naopak. Zvýšený zájem zákazníků je o celý nabízený sortiment, největšími taháky jsou notebooky, televize a fotoaparáty.“

Jak se zdá, zákazníci o nákup výpočetní techniky a elektroniky neztratili zájem. I v době, kdy dochází k velkému omezení investic domácností, si člověk zřejmě potřebuje alespoň něčím udělat radost. Výpočetní technika je k tomu ideální prostředek. Ceny notebooků, televizí i další elektroniky poklesly v krátké době až na polovinu a jak dostatečný výkon, tak podpora nejnovějších technologií znamená pro zákazníka dlouhodobě hodnotnou investici. Z vývoje cen posledních dvou měsíců je patrné, že ceny výpočetní techniky i elektroniky narazily na své dno a při růstu kurzu i snižování počtu výrobců v současné době spíše rostou.

Přečtěte si také

Ekonomická krize se v prodeji elektroniky neprojevuje, prodeje stále rostou

Exit mobile version