Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

Z personálních změn posledních dní a týdnů dnes upozorníme na příchod Milana Bachledy do společnosti Kerio Technologies. Dočtete se také o novém vedoucí oddělení Event Managementu společnosti Internet Info. Pokud ve vaší firmě došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

Kerio Technologies

Tým společnosti Kerio Technologies posílil Milan Bachleda. Ten do Keria nastoupil, aby se z Bratislavy spolupodílel na zvyšování internetové bezpečnosti a zlepšování komunikace v malých a středně velkých organizacích.

Bachleda se ujal pozice nového channel sales managera pro Slovensko a Polsko. Slovensko je pro Kerio druhým největším trhem ve střední Evropě. Milan Bachleda bude zodpovědný za nábor nových partnerů a bude poskytovat obchodní podporu produktům Kerio WinRoute Firewall a Kerio Connect.

„Máme na Slovensku oddanou skupinu partnerů a jsem velice rád, že jim budu moci poskytnout podporu lokálně, aby mohli rychleji růst a zvyšovat své výnosy,“ řekl Milan Bachleda, Channel Sales Manager společnosti Kerio Technologies.

Před Keriem pracoval Milan Bachleda na pozici channel sales manager ve společnosti Asus Computer Czech Republic. Měl na starosti tým, který byl zodpovědný za marketing, obchod a rozvoj partnerského programu, a řídil obchodní a marketingovou strategii produktů Asus. Milan Bachleda získal titul MBA na ESMA University Barcelona se sídlem v Praze. Jeho rodným jazykem je slovenština.

Přidejte si Milana Bachledu do své sítě pomocí služby [?]

Internet Info

Na pozici Head of Event Management ve společnosti Internet Info nastoupila Kristýna Šonková. Stojí v čele týmu, který jen v letošním roce zajistí organizaci téměř šesti desítek odborných a společenských akcí.

Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu společnosti Internet Info, které ročně připraví na 60 odborných konferencí, seminářů a společenských akcí. Pod jejím vedením tak dochází ke sjednocení organizačního zázemí akcí pořádaných pod hlavičkou zpravodajských webů vydavatelství Internet Info a aktivit sdružení TUESDAY Business Network.

Kristýna Šonková vystudovala Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zkušenosti z oblasti event managementu získala při pořádání společenských akcí na Francouzském velvyslanectví. Od roku 2008 působila ve sdružení technologických podnikatelů TUESDAY Business Network, a to na pozici marketing & event manažer. Jako Head of Event Management má na starosti koordinaci všech akcí pořádaných společností Internet Info a TUESDAY Business Network.

Přidejte si Kristýnu Šonkovou do své sítě pomocí služby [?]

LMC

Do společnosti LMC, předního operátora na tuzemském on-line trhu práce, nastoupil v březnu na pozici Business Development Manager Petr Skondrojanis. V LMC bude působit jako Interim Manager zodpovědný za rozvoj platformy alternativních a flexibilních úvazků na portálech Jobs.cz a Prace.cz

Petr Skondrojanis je spoluzakladatelem dvou úspěšných personálních agentur působících v oblasti výběru a vyhledávání zaměstnanců Advanced Search a Advanced Search Technology. Oblasti krátkodobých a flexibilních pracovních úvazků se věnuje od roku 1995. Od roku 1997 až do roku 2005 vedl pracovní agenturu „Agentura Student, spol. s r.o.“, specializující se na brigády pro studenty a projekty krátkodobé pracovní výpomoci.

V roce 2004 spoluzakládal Asociaci pracovních agentur (APA), která sdružovala ryze české pracovní agentury zaměřené na poskytování krátkodobých pracovních příležitostí pro studenty. V roce 2004 se při zastupování APA podílel na změnách zákona o zaměstnanosti.

Asociace APA byla v roce 2007 rozpuštěna a její členové se staly členy Asociace Poskytovatelů Personálních Služeb (APPS). Po dobu dvou let byl Petr Skondrojanis členem výkonného výboru asociace APPS a v současnosti zastupuje v asociaci společnost LMC.

Přidejte si Petra Skondrojanise do své sítě pomocí služby [?]

Albert

Zlata Ulrichová se od prvního března stala novou marketingovou ředitelkou značky Albert.
Nová ředitelka marketingu maloobchodní sítě prodejen Albert bude zodpovědná za koordinaci marketingových aktiv značky Albert na českém trhu.

Zlata bude ve své pozici odpovědná Edu van de Weerdovi, viceprezidentovi pro oddělení Marketing, Format & Merchandising.

Zlata Ulrichová bude zodpovědná za řízení marketingového oddělení, posilování vnímání značky Albert na českém trhu a koordinaci jednotlivých marketingových aktivit značky Albert tak, aby reagovaly na rychle se měnící potřeby zákazníků. Zlata má bohaté profesní zkušenosti z oblasti maloobchodu a marketingu. Před svým jmenováním úspěšně působila na pozici marketingové a PR manažerky společnosti OBI Czech. Své profesní zkušenosti získala také ve společnosti ConocoPhillips, kde pracovala na pozici marketingové manažerky pro region CEE.

Zlata Ulrichová vystudovala Universitu Jana Amose Komenského (obor sociální a masová komunikace).

Přidejte si Zlatu Ulrichovou do své sítě pomocí služby [?]

Penta

František Tregler nastoupil na začátku února na pozici ředitele pro finance (CFO) společnosti Penta Investments, působící v sektorech private equity a v realitním developmentu.

Tregler přebírá odpovědnost za oblasti treasury (financování skupiny a projektů), řízení cash-flow Penty, investment risk, celoskupinový reporting a řízení portfolia, controlling, účetnictví, konsolidace a daně. Vedle pozici CFO nadále zůstává v pozici Head of investment risk.

František Tregler působí v Pentě na různých analytických pozicích již od roku 2005. Za tu dobu se podílel na významných akvizičních a strategických valuacích investic Penty, jako např. Žabka, Aero Vodochody, Dr. Max, Fortuna, Okna Rabien, Gimborn a PetCenter, Drumet či Stream.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor finance a oceňování podniku a jeho majetku, a v současné době dokončuje doktorské studium na VŠE v oboru oceňování podniků.

Ve funkci CFO střídá Lucii Toperczerovou, která již od minulého roku působí na pozici COO Penty.

Přidejte si Františka Treglera do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version