Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

V dnešní sondě do personálních rošád posledních dní soustředíme pozornost na obsazení pozice marketingové ředitelky společnosti Logica v regionu CEE. V manažerské rubrice se dále budeme informovat o změnách ve společnosti SPSS CR.

Logica

Ředitelkou marketingu společnosti Logica pro střední a východní Evropu se stala Eva Vavrušková. Jejím cílem je posílit interní i externí komunikaci a podporu brandu Logica v regionu CEE (Central & Eastern Europe). Logica je přední světový dodavatel IT služeb a konzultací s významnou pozicí i v České republice.

Eva Vavrušková přichází na novou pozici s bohatými zkušenostmi z oblasti informačních technologií, marketingu i řízení. Kariéru zahájila ve společnosti Škoda, profesní zkušenosti sbírala i během svého působení v IT firmách CCA Group (1990 – 1994), FCC Folprecht Plzeň (1998-1999) a Aimtec Outsourcing (2007-2009).

Ve společnosti Logica působí s krátkou přestávkou již od roku 1999. Nejprve zastávala pozici Delivery managera, později byla jmenována HR ředitelkou s působností ve střední a východní Evropě (CEE) a roku 2005 se ujala postu marketingové ředitelky pro region CEE.

V roce 2009 se po dvouleté pauze do společnosti Logica vrátila a nyní nastupuje na pozici marketingové ředitelky Logica CEE, kam kromě České republiky patří také Slovensko, Maďarsko a Polsko. Vedle tvorby a řízení marketingové strategie se zaměřuje i na Public Relations, interní komunikaci a propagaci značky Logica.

Přidejte si Evu Varuškovou do své sítě pomocí služby [?]

SPSS CR

Obchodní oddělení pro Českou a Slovenskou republiku společnosti SPSS CR, dodavatele řešení a softwaru IBM SPSS Predictive Analytics, má od 1. června 2010 nové vedení. Obchodní tým povede nově Aneta Živná Kavalierová, která tak navazuje na své dvouleté působení v SPSS CR, kde doposud řídila celofiremní marketing a oddělení jakosti.

Ve funkci vedoucí ochodního oddělení společnosti nahrazuje Petru Čihákovou, která nastupuje na mateřskou dovolenou. Aneta Živná Kavalierová vystudovala ekonomii a marketing.

SPSS CR je výhradním dodavatelem softwaru IBM SPSS a poskytovatelem analytických a statistických služeb v České i Slovenské republice.

Přidejte si Anetu Živnou Kavalierovou do své sítě pomocí služby [?]

J&T Banka

Vrcholný management J&T Banky od června posiluje Daniel Drahotský (37), který nastoupil do pozice ředitele úseku Finanční trhy. V nové funkci bude zodpovědný za strategii v oblasti investičních produktů a služeb banky.

Po akvizici Atlantik FT skupinou J&T bude mít za úkol integrovat nabídku významného obchodníka s cennými papíry se stávajícím servisem privátní banky.

Daniel Drahotský působí na českém kapitálovém trhu od začátku 90. let. Při studiích spoluzakládal burzovní zpravodajství Hospodářských novin. Pracoval jako portfolio manažer fondů a následně ředitel investiční firmy Wood & Company Funds.
V roce 2001 přešel do České spořitelny, kde budoval služby správy aktiv, inicioval vznik několika podílových fondů a řídil prodej institucionální klientele. Za českého předsednictví EU přijal nabídku Ministerstva financí, kde působil jako poradce a na mezinárodní úrovni se věnoval aktuálním otázkám finanční krize a regulace finančních trhů.

Daniel Drahotský vystudoval Vysokou školu ekonomickou, Rochester Institute of Technology a Bankovní institut s vyznamenáním. Do května byl členem Výboru pro finanční trh ČNB.

Přidejte si Daniela Drahotského do své sítě pomocí služby [?]

OKIN GROUP

Nově vzniklý odbor Strategický obchod společnosti OKIN GROUP, a.s. má svého ředitele. Stal se jím Ing. Tomáš Polák, který zároveň působí jako dočasný Country manager ukrajinské pobočky. Doposud působil jako Sales & Marketing Director ve společnosti ISS Facility Services.

„Mým úkolem bude rozšíření stávajícího portfolia mezinárodních zákazníků a zavedení jednotného metodického řízení obchodních procesů ve všech zemích, v nichž má OKIN GROUP své aktivity,“ uvádí ke svému nástupu do funkce Tomáš Polák a dodává: „Kromě postupného získávání nových mezinárodních zákazníků budu rovněž dohlížet na budování pevnějších vztahů se současnými zahraničními zákazníky.“

Tomáš Polák se od roku 1994 zabýval technickým zařízením budov, a to jak z hlediska projektové přípravy, výroby a instalace, tak zejména z hlediska jeho provozování. Zkušenosti získal mimo jiné v podniku JANKA Radotín a ABB. Pro obchodní aktivity a řízení portfolia zákazníků na poli facility managementu načerpal bohaté zkušenosti především během svého působení ve společnosti OPTIMAL PRAHA a po jejím převzetí také v ISS Facility Services. Zde byl jako Sales & Marketing Director odpovědný za zakázky pro významné klienty, např. Českou spořitelnu, ČSOB, Hotely Marriott a další. Za svůj dlouhodobý přínos v oblasti facility managementu získal v roce 2008 ocenění od asociace IFMA CZ (International Facility Management Association).

Tomáš Polák vystudoval ekonomiku zahraničního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze, je ženatý a má dvě dcery. Mezi jeho záliby patří golf, tenis, lyžování a cestování.

Přidejte si Tomáše Poláka do své sítě pomocí služby [?]

Plzeňský Prazdroj

Do oddělení strategie Plzeňského Prazdroje nastoupí Radim Panák. Cílem jeho nového týmu v obvodu známém pod odborným názvem Revenue management bude průběžné řízení optimální skladby portfolia značek Plzeňského Prazdroje napříč všemi prodejními kanály.

Na nově vytvořenou pozici manažera řízení výnosů Radim Panák přechází z postu manažera rozvoje obchodu. Úkolem jeho týmu bude rozhodování o správném složení dodávaných značek, druhů a balení piv s přihlédnutím na regionální odlišnosti a specifika.

Radim Panák (31) vystudoval jindřichohradeckou fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Do společnosti Plzeňský Prazdroj nastoupil v roce 2002
po absolvování vysoké školy a úspěšně zastával různé pozice v oddělení financí, strategie, lidského kapitálu a v obchodním úseku.

Přidejte si Radima Panáka do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version