Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

Manažerská rubrika dnes přináší pohled do změn ve společnosti Lenovo, kde došlo k rozšíření lokálního týmu o dvě nové pozice – KAB Sales Representative a THINK 4P/Distribution Account Manager. V personální rubrice dnes také představíme nového ředitele marketingové komunikace společnosti T-Mobile, kterým se stal Martin Jaroš.

T-Mobile

Tuzemská pobočka mobilního operátora T-Mobile jmenovala nového ředitele marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic a.s. Stal se jím s platností od 1. července Martin Jaroš.

Martin Jaroš vystudoval pražskou VŠE a od roku 2001 působil ve společnosti Oskar, posléze Vodafone Czech Republic. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu ČILICHILI, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace. Kromě mnoha dalších kampaní stál u zrodu úspěšné kampaně s Petrem Čtvrtníčkem.

V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.

Přidejte si Martina Jaroše do své sítě pomocí služby [?]

Lenovo

Lokální pobočka společnosti Lenovo rozšiřuje svůj tým o dvě nové pozice – KAB Sales Representative a THINK 4P/Distribution Account Manager.

Karel Jareš (36), který bude zastávat pozici KAB Sales Representative, bude mít na starost péči o klíčové zákazníky. Před příchodem do Lenova pracoval ve společnosti ORBIT jako Business Development Manager a UTAX Bürosysteme jako Director of Business Services.

Karel Jareš vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor Řízení podniku a podnikové finance. Ve volném čase se věnuje rodině a hraje tenis.

Jaroslav Rakušan (42), nový THINK 4P/Distribution Account Manager, se bude zabývat produktovým managementem kategorie Think a péčí o distribuční partnery. Do Lenova přichází ze společnosti Kensington, kde pracoval jako Country Sales Manager CZ & SK a kde měl na starost řízení a realizaci obchodních a marketingových aktivit.

Jaroslav Rakušan vystudoval NSW Business College v Sydney, kde získal Advanced Diploma of Business Marketing. Ve volném čase se věnuje rodině, horskému kolu, běžeckému lyžování a hraje squash.

Přidejte si Karla Jareše do své sítě pomocí služby [?]

Telnic

Společnost Telnic Limited, provozovatel registru telekomunikačních domén prvního řádu (TLD) s koncovkou .tel, oznámila, že do funkce marketingového ředitele najala bývalého marketingového ředitele firmy Yell.com, Iana Bowen-Morrise.

„Spolu s tím, jak se rychle vyvíjí trh specializovaných katalogů, rozšiřuje se nabídka lokálních a komunitních sítí a dochází k růstu zájmu o mobilní internet. Proto jsou domény s koncovkou .tel pro provozovatele katalogů skvělou příležitostí jak rozšířit nabídku služeb pro své stávající zákazníky,“ řekl Ian Bowen-Morris.

„Integrace domén s koncovkou .tel lze využít k udržení stávajících zákazníků a k rozšíření zákaznické základny o nové zákazníky, kterým můžeme nabídnout další možnosti v oblasti správy kontaktů a současně jim přinést i nové obchodní příležitosti. Těším se na to, že budu mít příležitost rozšířit uživatelskou základnu domén s koncovkou .tel o nové organizace a firmy, kterým tato doména přinese skutečný obchodní prospěch v podobě jednoduchých, ale výkonných řešení, které tato technologie přináší na trh.“

Ian je bývalým ředitelem marketingu a starším viceprezidentem firmy Yell.com, která je britskou vlajkovou lodí firmy Yell pro nová média. Ian zde působil od srpna 2000 do října 2008. Ve firmě vedl obchodně-marketingový tým a byl odpovědný za rozšiřování nabídky reklamních produktů firmy Yell.com a za růst počtu uživatelů.

Od října 2008 byl Ian ředitelem firmy Bowen-Morris Limited, která poskytuje poradenské služby investorům a vydavatelům katalogů a pomáhá specializovaným místním katalogům, jako například TouchLocal.com a dalším novým médiím k dosažení růstu. Od roku 2001 je Ian členem výboru Evropské asociace vydavatelů katalogů (European Association of Directory Publishers – EADP).

Přidejte si Iana Bowena-Morrise do své sítě pomocí služby [?]

Epicor

Společnost Epicor jmenovala nového Territory Managera pro Českou republiku a Slovensko, kterým se stal Tomáš Pogány. V nové roli bude zodpovědný především za rozvoj vztahů se stávajícími klienty, tvorbu nových obchodních příležitostí, a posílení značky Epicor na tuzemském trhu.

Tomáš Pogány vystudoval Fakultu elektrotechniky a informatiky na Technické univerzitě v Košicích. Svoji profesionální kariéru zahájil v roce 1997 ve službách telefonních operátorů Eurotel Bratislava a Aliatel Česká republika, kde zastával různé obchodně-technické pozice. V roce 2002 stál u zrodu slovenské pobočky Aliatelu, jíž byl krátkou dobu i jednatelem. Později, po odchodu do Kanady, přijal pracovní nabídku od kanadské softwarové společnosti COSS Systems poskytující ERP/MRP řešení pro podniky se zaměřením na výrobu, aby v jejich vývojovém středisku v Torontě vedl oddělení produktového vývoje.

Po čtyřech letech strávených v zahraničí se Pogány vrátil na Slovensko a nastoupil do pobočky americké společnosti Sybase působící převážně v oblasti databázových technologií. Věnoval se zde zejména business developmentu a channel managementu. V roce 2008 byl v rámci Sybase Products Central Europe jmenován na pozici Regional Sales Managera. V této funkci měl na starost rozvoj obchodních příležitostí na Slovensku, v Maďarsku, Rakousku, České republice, a také v zemích bývalé Jugoslávie.

„Mým cílem je rozvoj obchodních aktivit a posílení značky Epicor na českém trhu. ERP řešení Epicor 9 je systém nové generace postavený na nejnovějších technologiích. Podporuje způsob práce v dynamickém a rychle se měnícím prostředí, a to při zachování nízkých nákladů na pořízení. Věřím tedy, že jeho přednosti, ze kterých profitují organizace na celém světě, ocení i místní zákazníci,“ uvedl Tomáš Pogány, nový Territory Manager společnosti Epicor Software Czech.

Přidejte si Tomáše Pogányho do své sítě pomocí služby [?]

Škoda Power

Společnost Škoda Power realizovala změnu na pozici generálního ředitele. Stávající generální ředitel H.G. Park odchází po úspěšné akvizici zpět do Koreje za plněním dalších úkolů, kterými ho mateřská společnost Doosan Heavy Industries (dále DHI) pověřila.

Na jeho místo nastoupil s účinností od 1. července Ing. Jiří Šmondrk, který doposud zastával funkci výkonného ředitele společnosti a kde získal mnoho zkušeností a znalostí.

Jiří Šmondrk ke svému postupu na post generálního ředitele Škoda Power uvedl: „Naše společnost vykazuje dlouhodobě výborných výsledků. Rosteme v číslech, znalostech, naše procesní systémy se mění s každou nově získanou zkušeností. Nemám jiné ambice než v tomto trendu pokračovat. Chceme, aby Škoda Power hrála stále významnější roli na celosvětových energetických trzích.“

Společnost Škoda Power se koncem roku 2009 stala součástí jihokorejské společnosti DHI, která touto akvizicí získala přístup k nejmodernějším technologiím pro vývoj, konstrukci a výrobu parních turbin. Spolu s výrobcem parních kotlů v UK Doosan Babcock, tvoří Škoda Power hlavní aktiva společnosti DHI na celém světě.

Exit mobile version