Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

Při dnešním pohledu do manažerských změn minulých dní a týdnů se zaměříme mimo jiné na nástup Kateřiny Lundákové na pozici Marketing & Sales Manager společnosti Tiscali Media. Připomeneme si i výrazný posun Jana Zadáka v rámci struktury společnosti Hewlett-Packard.

Hewlett-Packard

Společnost HP oznámila, že Jan Zadák byl jmenován Senior Vice Presidentem a výkonným ředitelem společnosti Hewlett – Packard pro oblast EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika).

Zadák na této pozici nahradí Francesca Serafini. Jan Zadák doposud působil na postu Senior Vice President pro obchod v segmentu Enterprise Business pro oblast EMEA. Zde se mu podařilo během několika let přivést HP k růstu až o 28 %.

Před svým nástupem do HP pracoval Jan Zadák pět let ve společnosti Olivetti, v níž zastával několik vedoucích obchodních a marketingových pozicí v rámci České republiky i středoevropského a východoevropského regionu. Klíčovým pro práci v HP se stal rok 1997, kdy nastoupil na pozici regionálního obchodního ředitele pro síťové a komunikační produkty společnosti Compaq Computer. V roce 2001 byl následně jmenován generálním ředitelem společnosti Compaq v České republice.

Po spojení Compaqu s HP v roce 2002 se stal obchodním ředitelem divize Enterprise Systems Group (ESG) regionu ISE. Od října 2004 do dubna 2007 byl viceprezidentem a výkonným ředitelem divize tehdejší divize HP TSG (nyní HP Enterprise Business) v regionu ISE. Po rozdělení regionu ISE zastával tuto pozici pro subregion CEE (Střední a východní Evropa).

Přidejte si Jana Zadáka do své sítě pomocí služby [?]

Tiscali Media

Novou posilou Tiscali Media, a.s., provozovatele portálu Tiscali.cz, je od dubna Kateřina Lundáková, která nastoupila na pozici Marketing & Sales Manager. Bude koordinovat realizace kampaní portálu Tiscali.cz a pečovat o jednotnou tvář prodejního marketingu.

Po studiu Provozně ekonomické fakulty na ČZU působila jako Marketing & Sales Coordinator ve společnosti Avery Dennison Zweckform, výrobce produktů pro spotřebitelské a průmyslové trhy. Poslední dva roky pracovala pro investiční server Patria Online, a.s. jako Sales & Marketing, kde měla na starosti zejména správu webové reklamy, návrhy a zajišťování propagačních materiálů a informační management.

Tacoma

Poradenská společnost Tacoma od dubna rozšířila spektrum svých služeb a nově klientům nabízí služby oddělení Management Consulting, jež se specializuje na poradenské služby v období před transakcí a ve větší míře po provedení akvizice firem. Nové oddělení povede Jan Voříšek, který doposud v Tacomě vedl oddělení auditorských služeb.

Jan Voříšek do Tacomy přišel ze společnosti Deloitte, kde zastával pozici ředitele v oddělení Řízení podnikových rizik. V oblasti auditorských služeb působí více než jedenáct let a během své kariéry získal bohaté zkušenosti především v oblasti interního a externího auditu.

Jan Voříšek vystudoval podnikovou ekonomiku a management na chemicko–technologické fakultě Univerzity Pardubice. Od roku 2007 do roku 2009 byl prezidentem Českého institutu interních auditorů.

Vedením oddělení auditorských služeb TACOMA byla po Janu Voříškovi pověřena Hana Gregásová, která v oddělení auditu doposud působila na manažerské pozici.

Přidejte si Jana Voříška do své sítě pomocí služby [?]

GTS Novera

Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí telekomunikačního operátora GTS Novera se od dubna stala Lucie Řeřichová. V GTS Novera bude zodpovědná za celkovou interní a externí komunikaci společnosti.

Lucie Řeřichová v minulosti zastávala různé pozice v rámci oboru PR, kterému se věnuje již od dob studií. Většinu svého profesního života strávila v PR agentuře Best Communications, kde naposledy působila jako Associate Director. V roce 2006 absolvovala několikaměsíční stáž v PR agentuře Cameron Pale & Medina na Srí Lance.

Přidejte si Lucii Řeřichovou do své sítě pomocí služby [?]

Nokia Siemens Networks

Společnost Nokia Siemens Networks jmenovala Aleše Voženílka (43) svým Country Directorem pro Českou republiku.

V pozici Country Directora by se měl soustředit zejména na rozvoj vztahu společnosti s klíčovými partnery v České republice, ale i se zákazníky na místním trhu. Voženílek chce v nové pozici hlavně aktivně podporovat vnímání společnosti jako klíčového hráče na českém telekomunikačním trhu a současně chce nadále motivovat zaměstnance v probíhající fázi transformace společnosti po vytvoření konsorcia Nokia Siemens, které vzniklo před třemi lety.

Podstatnou částí nové role je aktivní spolupráce s interními jednotkami, kterými jsou v České republice prodejní týmy zaměřené na jednotlivé významné zákazníky, a zejména silná servisní organizace.

Aleš Voženílek se narodil v roce 1967. V devadesátých letech si zkusil podnikání a krátce působil ve firmě Ernst & Young. V roce 1996 nastoupil do firmy Nokia a strávil necelý rok v Německu jako trainee. Před fúzí Nokia Networks s divizí Siemens Communications žil a pracoval šest let v Německu a Spojených státech.

Přidejte si Aleše Voženílka do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version