Lidé ve firmách: Petr Berounský se stal Consumer Operations Sales Manager Lenovo

Z dubnových manažerských přestupů jsme dnes vybrali změny u počítačového výrobce Lenovo, kde Petr Berounský povýšil na pozici Consumer Operations Sales Manager pro střední a východní Evropu. Informovat budeme také o nástupu Jana Zadáka na významnou pozici v Hewlett – Packard.

Lenovo

Ve společnosti Lenovo proběhly k 1. 4. 2011 dvě personální změny. Petr Berounský, který dříve pracoval v lokální pobočce společnosti Lenovo na pozici Channel Sales Manager, byl povýšen na pozici Consumer Operations Sales Manager pro region střední a východní Evropy, na jeho místo byl v prodejním týmu české pobočky povýšen Jindřich Váša.

Petr Berounský (38 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Ve své nové pozici bude mít na starosti consumer business management a sales operation řady Idea včetně kompletního rozvoje prodejních aktivit v regionu střední a východní Evropy. Na předchozí pozici v rámci české a slovenské pobočky, kterou zastával 3,5 roku, dosáhl Petr Berounský skvělých výsledků a díky profesionálnímu plánování a vedení přispěl zásadní měrou k výraznému navýšení tržního podílu společnosti Lenovo na českém a slovenském trhu.

Předtím pracoval v pozicích Topseller Manager a Local Reseller Manager. Ve volném čase se Petr Berounský věnuje své rodině a cestování.

Jindřich Váša (37 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Poslední 2 roky zastával pozici Consumer Sales Manager, kde úzce spolupracoval s významnými obchodními partnery na poli retailu/e-tailu a má klíčový podíl na úspěšném uvedení produktů IdeaPad/IdeaCentre na český trh a úspěšném rozvoji této produktové řady v poslední době.

Na nové pozici Channel Sales Manager se bude starat o kompletní rozvoj prodejních aktivit společnosti Lenovo v rámci ČR a zastřeší produktový a obchodní tým pro obě řady Think i Idea. Jeho koníčkem jsou rodina a sport (zejména golf a lední hokej).

Přidejte si Jindřicha Vášu do své sítě pomocí služby [?]

Přidejte si Petra Berounského do své sítě pomocí služby [?]

Hewlett – Packard

Společnost HP oznámila, že Jan Zadák byl s platností od 1. května 2011 jmenován výkonným viceprezidentem pro obchod, marketing a strategii divize HP Enterprise Business. Jan Zadák tak nyní bude zodpovědný za obchodní výsledky divize, jejíž obrat je přibližně 57 miliard amerických dolarů ročně.

Úkolem Jana Zadáka v nové pozici bude řízení celé obchodní jednotky HP Enterprise Business na všech celosvětových trzích. Bude tedy zodpovědný např. za vedení týmů specializovaných na celosvětovou strategii společnosti, rozvoj spolupráce s klíčovými partnery či profitabilní růst všech dílčích divizí obchodní jednotky HP Enterprise Business – podnikových úložných zařízení, serverů, síťových prvků, softwaru a služeb.

Řídit bude rovněž obchodní a marketingové činnosti pro zákazníky z řad podniků i veřejného sektoru. Jeho přímou nadřízenou se stává Ann Livermore, výkonná viceprezidentka divize HP Enterprise Business.

Na nové pozici Jan Zadák vystřídá Thomase E. Hogana, který k 31. květnu 2011 odchází z HP na vlastní žádost. Pod vedením Hogana začala v HP probíhat rozsáhlá prodejní a marketingová transformace, jejímž cílem je další růst prodejů špičkových podnikových řešení HP, a vznikla globální Instant-On Enterprise strategie pro podniky a státní správu. Do konce května Hogan postupně předá své pravomoci a projekty Janu Zadákovi.

Jan Zadák patřil během celé kariéry v HP k lídrům ve vývoji a implementaci řešení HP, prokázal vynikající manažerské a prodejní výsledky. K týmu HP se připojil ještě v rámci společnosti Compaq Computer v roce 1997 a postupně zastával vedoucí lokální i regionální role, jejichž společným jmenovatelem byl zejména rychlý obchodní růst.

Jeho dosud poslední pozicí v HP, kterou zastával od dubna loňského roku, byl senior viceprezident a výkonný ředitel divize HP Enterprise Business pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). O jeho nástupci na této pozici bude rozhodnuto v průběhu nejbližších týdnů.

Přidejte si Jana Zadáka do své sítě pomocí služby [?]

EMC

Adrian McDonald byl jmenován na pozici prezidenta společnosti EMC pro oblast EMEA-Sever, do které patří i Česká republika a další země střední a východní Evropy.

Adrian McDonald, který nastoupil do společnosti EMC v roce 1988, dosud zastával funkci generálního ředitele pro Velkou Británii a Irsko.

Společně s Christianem Hillerem, bývalým generálním ředitelem EMC pro Francii, který přichází na pozici prezidenta pro region EMEA-Jih, nahradí Rainera Erlata. Ten se po osmi letech v čele regionu EMEA stal předsedou správní rady EMC International. Erlat také spolupracuje na několika strategických provozních iniciativách, které mají přispět k dalšímu rozvoji silných stránek EMC.

Vedení, řízené mimo jiné právě i Adrianem McDonaldem, bude odpovědné za udržení významného růstu, kterého se podařilo v roce 2010 v regionu EMEA dosáhnout, a za posílení zásadní úlohy regionu v rámci celosvětově úspěšné budoucnosti firmy.

EMC předpokládá, že důležitým růstovým faktorem budou v roce 2011 tzv. „Big Data“, tj. aplikace pracující s extrémně velkými objemy dat, které mají hlavní podíl na ohromném zrychlení nárůstu celkového objemu dat v poslední době. „Big Data“ představují ohromné objemy firemních i externích dat a vyžadují, aby organizace implementovaly novou IT architekturu, která taková data dokáže zachytit, uložit a rychle analyzovat, a tedy odhalit jejich skrytou hodnotu.

Přidejte si Adriana McDonalda do své sítě pomocí služby [?]

Cushman & Wakefield

Alexander Rafajlovič byl povýšen na pozici Associate ve společnosti Cushman & Wakefield, přední poradenské společnosti v oblasti nemovitostí. Dosažení úrovně Associate je prvním krokem ke jmenování partnerem firmy.

Alexander Rafajlovič vede tým výzkumu trhu v České republice a na Slovensku. Má téměř sedm let zkušeností v oblasti výzkumu realitního trhu. Na své pozici je zodpovědný za výzkum a sběr dat, zpracování studií proveditelnosti a poradenství ve všech sektorech nemovitostního trhu včetně maloobchodního, kancelářského, logistického a rezidenčního.

Alexander Rafajlovič nastoupil do Cushman & Wakefield v roce 2007. Přišel ze společnosti Siemens Real Estate, kde pracoval od roku 2004. Vystudoval fakultu mezinárodních vztahů s vedlejší specializací na oceňování podniků na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Je členem European Research Group Mezinárodní rady nákupních center (ICSC). Mluví plynně anlicky, německy a maďarsky.

Algotech BSC

Na pozici Marketing Manager společnosti Algotech BSC nastoupila Martina Koutníková. Jejím úkolem je vybudovat silný marketing v rámci fúze a posílit značku korporace na mezinárodní úrovni, je také odpovědná za vztahy s médii.

Martina Koutníková je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, má dlouhodobé zkušenosti z manažerských pozic v oblasti marketingu a obchodu. Působila např. jako Sales and Marketing Manager ve společnosti ČSA nebo jako ředitelka marketingu a business development a tisková mluvčí ve společnosti ČD – Telematika.

Od roku 2010 je držitelkou titulu Diplomovaný marketér s certifikací Marketing CIMA C s evropskou platností.

Přidejte si Martinu Koutníkovou do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version