Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

ITBiz.cz pravidelně sleduje změny na manažerských pozicích. V našem článku se dozvíte, kdo je novým šéfredaktorem časopisu ABC a také, kdo je nyní novou ředitelkou komunikace a mluvčí Českých aerolinií. Pokud ve vaší firmě došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

České aerolinie

Novou ředitelkou komunikace a mluvčí Českých aerolinií je od června letošního roku Hana Hejsková (34). Střídá Danielu Hupákovou (31), která odchází na mateřskou dovolenou.

Před příchodem do ČSA působila Hejsková řadu let ve společnostech Telefónica O2 a Český Telecom. Mimo jiné se podílela na rozběhu komunikačních aktivit Telefóniky na Slovensku po vstupu firmy na trh. Byla tiskovou mluvčí Telefónica O2 Slovakia.

Hejsková studovala ekonomiku služeb a cestovního ruchu na Jihočeské univerzitě a mezinárodní vztahy na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Přidejte si Hanu Hejskovou do své sítě pomocí služby [?]

Hochtief Development

Vedoucím projectmanagementu ve společnosti Hochtieg Development se stal Petr Kasl. V developerské firmě bude zodpovědný za veškeré projekty společnosti od začátku realizace až po jejich dokončení, a to včetně dodržování projektových harmonogramů, rozpočtů a jednání s dodavateli.

Do Hochtiefu přišel Petr Kasl ze společnosti Bovis Lend Lease, kde zastával pozici výrobního ředitele a také byl členem dozorcí rady.

Vystudoval obor pozemní stavby na Stavební fakultě ČVUT a je autorizovaným inženýrem v oboru pozemní stavby.

Sun Marketing

Novou vedoucí SEM (Search Engine Marketing) týmu v reklamní agentuře Sun Marketing se stala Markéta Kolerusová. Bude zodpovědná za celou SEM divizi společnosti, a zejména rozvoj v oblasti výkonové reklamy. Do Sun Marketingu přišla z pražské pobočky britské společnosti Summit Media..

Přidejte si Markétu Kolerusovou do své sítě pomocí služby [?]

Časopis ABC

Tradiční časopis pro mladé ABC mění vedení redakce. Dosavadní šéfredaktorku Miroslava Volfovou střídá v čele populárního čtrnáctideníku stávající šéf Reflexu Pavel Šafr. 

Pavel Šafr kromě toho zůstane i nadále v nynější pozici šéfredaktora týdeníku Reflex. Pod jeho vedením časopisu výrazně stoupl prodaný náklad.

Šafr má za sebou působení v Českém deníku, vedl deníky Telegraf, Lidové noviny, či Mladou frontu Dnes. Od roku 2007 do května 2008 byl ve funkci zástupce generálního ředitele a ředitele redakcí ve vydavatelství Economia. Od července 2008 pak Šafr posílil řady vydavatelství Ringier.

Penny Elektro

Petr Hulec se stal ředitelem společnosti Penny Elektro, sítě kamenných prodejen s elektrospotřebiči a provozovatele internetového obchodu Elektropartner. cz či obchodního domu Svět-nákupu.cz. Hulec bude zodpovědný za vedení společnosti, marketing a business development.

Dříve působil ve společnostech Esa logistika, DTZ a ATOZ, kde měl na starosti logistické projekty.

Nyní dokončuje studium MBA na B. I. B. S. Při The Notthingham Trent University.

Poštovní spořitelna

Poštovní spořitelna má od 1. června nového výkonného manažera Marketingové komunikace. Je jím Petr Vondráček (33), který doposud působil v Centrálním nákupu ČSOB.

Jeho prvním úkolem bude nové nastavení koncepce a procesů zajišťujících kvalitní marketingovou podporu Poštovní spořitelny a jejích produktů.

V oblasti marketingu se Petr Vondráček pohybuje již od roku 1995. Specializuje se na segmentaci a přesycenost trhu. Jako vedoucí oddělení Marketingu, reklamy a PR od roku 2000 pracoval na projektu změny identity ČS Živnostenské pojišťovny (dnes Pojišťovna ČS). Dále v letech 2001 až 2003 působil jako ředitel marketingu společnosti Profireal. Do ČSOB nastoupil v roce 2003 a naposledy zde řídil útvar Nákup speciálních služeb, kde se zaměřoval na oblasti, jako je marketing, reklama, propagace, média či eventy.

Petr Vondráček (33) je ženatý, má sedmiletého syna a roční dceru a mimo banku ho uvidíte na kole, v kině, muzeu nebo na rockovém koncertě.

Medica Healthworld

Vladimír Keršner byl jmenován novým výkonným ředitelem společnosti Medica Healthworld. Ve firmě působil už jako obchodní ředitel.

V oblasti farmaceutického průmyslu dlouhodobě pracoval také ve společnosti Abbott, kde zastával pozici Business Unit Manager.

Vladimír Keršner vystudoval Vysokou školu zemědělskou v Brně a následně Přírodovědeckou fakultu Masarykovy univerzity.

Exit mobile version