Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

ITBiz.cz pravidelně sleduje změny na manažerských pozicích, dozvíte se tak například o aktuálních personálních změnách ve společnosti ANECT, a také kdo se stane ředitelem obchodu a marketingu ve společnosti MobilKom. Pokud ve vaší firmě došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

ANECT

Společnost ANECT jmenovala nového obchodního ředitele. Stal se jím Stanislav Mačuda. Mačuda nastoupil na své místo od začátku ledna.

Firma ANECT se zaměřuje na oblast informačních a komunikačních řešení. Jeho úkolem bude kromě vedení obchodního týmu také vyhledávání nových zákazníků, řízení akviziční činnosti nebo příprava produktových a marketingových plánů.

Vítězslav Mačuda vystudoval ekonomii na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě v Ostravě. Je rovněž absolventem Global Sales School of IBM. Do ANECTu přichází ze společnosti VDI META, kde působil od roku 2001 na pozici obchodního ředitele se specializací na oblast státní správy, vzdělávání a zdravotnictví. V letech 2007 až 2009 byl obchodním zástupcem pro veřejný sektor ve společnosti IBM ČR, poté se do VDI META vrátil.

Ve společnosti ANECT bude jeho hlavní pracovní náplní řízení obchodní sekce. To zahrnuje nejen vedení obchodního týmu, ale také vyhledávání nových zákazníků a řízení akviziční činnosti. Bude mít rovněž na starost systém péče o zákazníky, přípravu produktových a marketingových plánů nebo rozbor stávajících obchodních podmínek a jejich další zdokonalování.

Software602

Na pozici ředitele nově zřízené divize Projektů pro významné zákazníky ve společnosti Software602 byl jmenován Antonín Drahovzal (1972). Přebírá tak odpovědnost za vedení celého obchodního týmu i za řízení všech projektů pro podnikový sektor, municipality, krajské úřady a některé organizace centrální veřejné správy.

Drahovzal studoval na Elektrotechnické fakultě ČVUT (1989-94) a Vysoké škole ekonomické (1994-6). Po ukončení studia působil čtyři roky v české pobočce americké PR agentury The Rowland Company, kde se postupně vypracoval z pozice externího spolupracovníka až na account directora. Podílel se na práci pro klíčové zákazníky a projekty, jako RadioMobil (dnešní T-Mobile) a komunikaci evropského projektu Phare. Poté spoluzaložil firmu Planeta.cz, kterou také řídil. S firmou Software602 spolupracuje od roku 2002, od roku 2004 zde působí jako obchodní manažer, což zahrnuje i řízení projektů a služby zákazníkům.

MobilKom

MobilKom od ledna 2010 upravuje strukturu prodejních kanálů. V této souvislosti dochází ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková, dříve zodpovědná za marketing a PR.

„Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny,“ uvedla Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu.

Dále řekla, že firma proto přestává masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavírá i čtyři značkové prodejny. Naopak se více koncentruje na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již prý U:fon využívá.

SAS Institute

V souvislosti s rozšiřováním aktivit v regionu CEE vznikla ve společnosti SAS nová pozice, koordinátor zákaznických referencí, jejíž podstatou je management informací o projektech společnosti SAS v regionu střední a východní Evropy.

Koordinátorkou (CEE Reference Coordinator) se stala slečna Klára Holečková. Hlavní náplní nové pozice je spolupráce při tvorbě Success stories se stávajícími zákazníky společnosti SAS v regionu CEE. Největší výzvou nové pozice je však především tvorba uceleného systému a fungujících procesů zákaznických referencí v celém regionu. „Kvalitní zázemí zákaznických referencí je důležité pro každou společnost orientovanou na zákazníka. Mým cílem je připravit maximální podporu obchodním a marketingovým týmům v regionu,“ vysvětluje Klára Holečková.

Klára Holečková vystudovala obor Finance a Informační management na Westminsterské univerzitě v Londýně. V hlavním městě Velké Británie strávila 8 let a pracovala v Bates Millfield, jedné z největších nezávislých finančních poradenských firem ve Velké Británii. Hovoří plynně anglicky a francouzsky. Ve volném čase ráda sportuje a cestuje.

Exit mobile version