Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

V minulém týdnu firmy oznámily hned několik zajímavých manažerských přestupů. MarCom managerkou ve společnosti Tech Data se stala Ida Veit. Ve firmě České Radiokomunikace došlo k nástupu Kamila Levinského na pozici ředitele obchodu a marketingu.

Tech Data

Společnost Tech Data, distributor výpočetní a komunikační techniky, oznámila personální změnu v MarCom týmu. Na pozici MarCom manager nastoupila Ida Veit.

Ida Veit bude ve své nové funkci zodpovídat zejména za přípravu a realizaci marketingových aktivit společnosti Tech Data.

Ida Veit působila před příchodem do Tech Data ve společnosti 100Mega Distribution, s.r.o., na pozici marketing manager. Současně byla členem středního managementu, kde zodpovídala za rozvoj vlastních značek a vedení marketingového týmu.

„Chtěla bych využít svých předchozích zkušeností ve společnosti, která má silné jméno na trhu, kvalitní zázemí a tým specialistů. Mým osobním cílem je vytvářet ve společnosti marketing na vysoké úrovni, poskytovat marketingovou podporu celému týmu Tech Data,“ nastínila své plány Ida Veit.

České Radiokomunikace

Výkonným ředitelem pro obchod a marketing a zástupcem generálního ředitele společnosti České Radiokomunikace (ČRa) byl jmenován Kamil Levinský, dosavadní obchodní ředitel společnosti.

V nové pozici bude Kamil Levinský zodpovědný za obchodní výsledky společnosti, strategii, rozvoj podnikání a marketing. Bude se podílet na všech klíčových strategických rozhodnutích a úzce spolupracovat s Jane Hannah, generální ředitelkou ČRa.

Kamil Levinský vystudoval ekonomii se zaměřením na obchodní právo na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Ostravě. Profesní dráhu zahájil jako auditor ve společnosti Ernst & Young. V roce 2002 se stal ředitelem interního auditu společnosti Eurotel a později zastával pozici ředitele pro integrace procesů a kvalitu ve společnosti Telefónica O2. V Českých Radiokomunikacích pracuje od května 2007.

Přidejte si Kamila Levinského do své sítě pomocí služby [?]

AVG Technologies

AVG Technologies, výrobce antivirového softwaru, oznamuje, že do manažerského týmu na pozici výkonného ředitele přímo podřízeného generálnímu řediteli nastoupí Clent Richardson.

„Naším cílem je vytvořit manažerský tým, který bude pokračovat v rozvoji úspěšného obchodního modelu založeného především na inovativních produktech,” sdělil J. R. Smith, generální ředitel společnosti AVG.

Clent Richardson posiluje tým AVG po svém působení ve funkci prezidenta, generálního ředitele a člena dozorčí rady společnosti Immersion Corporation, světového lídra v inovativním rozvoji dotykové technologie. Před svým působením v Immersion Corporation zastával Clent Richardson pozici ředitele marketingového oddělení u průkopníka v oblasti řešení digitálního záznamu (DVR), společnosti TiVo.

Clent Richardson byl také ředitelem marketingu a členem dozorčí rady v Nortelu, vedoucí obchodu a marketingu a ředitel v T-Mobile Retail, Ltd. v T-Mobile UK. Než nastoupil do T-Mobile, zastával Clent Richardson 4 roky funkci viceprezidenta globálních vztahů v oblasti vývoje a marketingových řešení ve společnosti Apple.

Přidejte si Clenta Richardsona do své sítě pomocí služby [?]

MMD Monitors & Displays

Společnost MMD Monitors & Displays Czech Republic představila novou posilu pro český a slovenský trh. Na pozici sales manager přichází Milan Krejzlík (32). Sales director Jiří Dubina tak získá více prostoru pro strategické plánování v celém regionu střední a východní Evropy.

Milan Krejzlík má za sebou řadu zkušeností z oblasti rozvoje informačních technologií a marketingu. V posledních letech pracoval pro společnosti AirLive, 100Mega Distribution nebo Digital Service, v nichž byl zodpovědný za komunikaci s klienty a strategické a finanční plánování. Podobné úkoly ho čekají i ve společnosti MMD Monitors & Displays Czech Republic.

Jiří Dubina, který zodpovídá za celý region střední a východní Evropy novou posilu vítá. „Máme velké úkoly, které vyžadují plné nasazení. Proto jsem rád, že přichází tak zkušený manažer, jako je Milan Krejzlík, který se bude moci naplno věnovat jen českému a slovenskému trhu,“ uvedl Jiří Dubina.

Přidejte si Milana Krejzlíka do své sítě pomocí služby [?]

TNT Express ČR

Post Country Sales & Marketing Manager ve společnosti TNT Express Česká republika od 1. srpna obsadil Petr Zajíc. Bude zodpovědný za marketing všech produktů TNT Express a také za cenovou politiku firmy.

Bude mít také na starost řízení nákladů a plánování rozvoje tržeb v obchodním oddělení. Do jeho kompetencí rovněž spadá zajištění efektivní struktury a zdrojů v rámci prodeje a marketingu nebo hodnocení pozic TNT Express na českém trhu.

Petr Zajíc pracuje v oboru 7 let, manažerské funkce zastává od roku 2005. Po absolvování VŠE v Praze nastoupil do TNT Express ČR, kde od začátku působil v oddělení speciálních služeb. Zde byl zodpovědný například za provozní výsledky, řízení projektů, obchodní procesy nebo propagaci produktů oddělení.

Ernst & Young

Společnost Ernst & Young jmenovala Stanislava Kryla výkonným ředitelem skupiny nepřímých daní v daňovém oddělení firmy v České republice.

Stanislav Kryl má bohaté zkušenosti v oblasti daňového poradenství, daňové problematice se věnuje od roku 1992. Specializuje se na nepřímé daně, zejména na daň z přidané hodnoty. I ve své nové funkci se chce věnovat této problematice a dále rozvíjet tým specialistů na nepřímé daně.

„Výnos z nepřímých daní se rok od roku zvyšuje, a s tím stoupá i jejich význam. I drobný rozdíl v systémovém nastavení může znamenat velkou ztrátu nebo naopak úsporu. Proto společnost Ernst & Young věnuje této oblasti zvýšenou pozornost,“ říká Stanislav Kryl.

Ve společnosti Ernst & Young začal pracovat v roce 2002. Mezi jeho klienty patří velké korporace zejména v oblasti telekomunikací, energetiky, nemovitostí a finančních služeb. Daňové poradenství poskytuje v českém a anglickém jazyce. Stanislav Kryl vystudoval Moskevský technologický institut potravinářského průmyslu. Je členem Komory daňových poradců ČR.

Exit mobile version