On-line akce společnosti Mio vyhrála v soutěži iF Communication Design Award 2010

Praha 7. července 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, oznamuje, že její on-line akce s názvem „I LOVE Green Cities“ vyhrála v soutěži „iF Communication Design Award 2010“.

Na rozdíl od jiných společností, které využívají pro vytváření svých on-line kampaní služeb různých agentur, byla celá on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ naplánována a realizována vlastním marketingovým týmem společnosti Mio. Kampaň využila populární sociální a mediální sítě Facebook a YouTube, aby úspěšně přilákala téměř 400 000 návštěv z celého světa s více než 110 000 unikátními přístupy během 60 dnů. Mio je jedinou tchajwanskou společností, která v této soutěži vyhrála cenu za „Viral Design“. „To dokazuje, že Mio dokáže nejen vyrábět inovativní produkty, ale přináší kreativitu a inovace také do marketingové taktiky,“ uvádí Rick Liao, ředitel oddělení Mobile Communication Product.

Do letošní soutěže „iF communication design award“ bylo podáno celkem 1 687 přihlášek. Porota udělila prestižní označení iF 499krát celkem 480 projektům. Společnost Mio získala v soutěži „iF Communication Design Award 2010“ cenu „Viral Design“ za virální projekt v kategorii Digitální média. Předmětem hodnocení jsou „digitální akce, která využívají virální
metody a podněcují cílovou skupinu k posílání zpráv“. On-line kampaň „I LOVE Green Cities“ byla navržena tak, aby ji mohli uživatelé na Facebooku snadno „sdílet“. Uživatelé vyzývali svoje přátele, aby hlasovali pro jejich oblíbená města plná zeleně nebo pro články, fotografie a videa s touto tématikou. Pro odevzdání hlasu stačilo jediné kliknutí.

Společnost Mio jako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvořila svoji on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ jako odezvu na slogan Expa „Lepší město, lepší život“.

Využila k tomu nejpopulárnější sociální mediální platformu, Facebook, aby mohla oslovit jeho 400 milionů aktivních uživatelů. Na samotné stránce akce byl umístěn a nápadně zobrazen prvek pro „sdílení“ a pomocí pokročilých programovacích technik se okamžitě ukazovaly výsledky hlasování probíhajícího na Facebooku. Jde o originální řešení, které nebylo dosud
napodobeno.

Chcete-li získat více informací o produktech společnosti Mio a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.

Exit mobile version