Louskáček poprvé digitálně

8. března 2010: Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení Digitálních Agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace Komunikačních Agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury – sekce při AKA. Prvním významným počinem sdružení bylo právě iniciování historicky první odborné digitální poroty Louskáčku, která letos v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

V porotě pod předsednictvím Edy Kauby zasedli zástupci sdružení Digitální Agentury – Jan Hromek (Ogilvy Interactive), Antonín Parma (Nydrle Agency), Peter Kornberg (Euro RSCG 4D Digital) a Joey Ali Tehranian z Mather Advertures. Nové kategorie Louskáčka „Websites/Microsites“, „Social sites/Virals“, „On-line Campaign“ a „Other Interactive Tools“ vznikly mimo jiné právě po diskusi se sdružením Digitální Agentury.

Členové sdružení Digitální Agentury zabodovali ve všech on-line kategoriích

V kategorii „On-line Campaign“ uspěla Nydrle Agency, která získala bronz za kampaň „Osvald poslouchá“ a společně s agenturou Sholz & Friends stříbro za kampaň „Dobrá doména“. Ve stejné kategorii bodovala i Mather Advertures s kampaní „Vodafone Park Svatba“.

Nydrle Agency vybojovala spolu s Tequila Digital bronz i v kategorii „Websites/Microsites“. V kategorii „Social sites/Virals“ získala stříbro agentura McCann Digital s kampaní „Magnesia Blogový román“ a bronz agentura Euro RSCG s kampaní „Dožiju se konce roku?“

Zástupcem sdružení v kategorii „Other Interactive Tools“ byla agentura Wunderman, která za kampaň „Ve víru velkoměst“ získala bronz. „Doufáme, že letošní Louskáček inspiruje i organizátory dalších renomovaných profesních soutěží a online agentury tak dostanou rovnocennou možnost umístit se se svými pracemi v soutěžích české kreativity,“ komentuje situaci člen ustavujícího výboru sdružení Tomáš Jindříšek z agentury Ogilvy Interactive.

Exit mobile version