Na začátku února spustil MALL.CZ vlastní affiliate program. Od té doby do konce roku 2010 se díky němu uskutečnilo 92 177 objednávek, a internetový obchod tak svým affiliate partnerům vyplatil provize za 8 250 000 Kč bez DPH. Současně MALL.CZ od roku 2011 snížil limit pro výplatu provizí z 500 na 50 Kč, aby byl program atraktivnější i pro menší partnery.
Rok 2010 znamenal pro affiliate program MALL.CZ úspěšný start. Počet partnerů, objednávek i vyplacené provize neustále rostou (zde hodnocení po 6 měsících provozu), v srpnu byl navíc spuštěn i program pro slovenský trh. „Za 11 měsíců provozu jsme díky affiliate obdrželi 92 177 objednávek a vyplatili na provizích více než 8 miliónů Kč bez DPH. Na Slovensku se od srpna jednalo o 15 063 objednávek a 45 784 euro v provizích,“ říká affiliate manažer MALL.CZ Jindřich Trčka.
„Podle očekávání byl nejúspěšnějším obdobím prosinec, za který českým partnerům vyplatíme 2,7 miliónů Kč bez DPH, slovenským pak 19 697 euro,“ rekapituluje Jindřich Trčka. Největší počet affiliate objednávek zaznamenala oddělení malé bílé techniky, videa a hraček. Nejúspěšnějšími produkty, kterých se prodaly stovky kusů, byly fotorámečky Kodak, sodovkovače Sodastream a televize Samsung.
Aby MALL.CZ zvýšil atraktivitu affiliate programu i pro menší partnery, snižuje se od roku 2011 minimální částka pro výplatu provize z původních 500 na 50 Kč. Další novinkou je spuštění blogu na adrese affiliateblog.mall.cz, na kterém partneři naleznou tipy a návody pro zvýšení výnosů z affiliate programu, přehledy nejúčinnějších affiliate reklam a jiné aktuality týkající se programu.