Mall.cz sjednotil všechny e-shopy pod jednu doménu

Nákupní galerie Mall.cz oznámila zajímavou novinku, kdy se rozhodla sjednotit všechny své oborové elektronické obchody pod jednu zastřešující značku Mall.cz. Klienti firmy tak již nebudou muset rozlišovat obchody jako BileZbozi.cz, Bartsport.cz atd., ale vše naleznou na jednom místě.


Mall.cz sjednocuje obchody pod jednu doménu

Internetový prodejce již na začátku října spustil novou verzi svých stránek s několika novými funkcemi.

Jeden košík pro více sortimentu

Mall.cz přišel s novou strategií sjednocení oborových značek svých e-shopů pod jednu zastřešující. „Hlavní důvod, proč jsme k této změně přistoupili, je skutečnost, že díky tomuto sjednocení od nynějška mohou naši zákazníci nakupovat v celém širokém sortimentu pouze s jedním nákupním košíkem,“ vysvětluje novinku Petr Král z internetového obchodu Mall.cz.

V této chvíli pod sebou nákupní galerie Mall.cz sdružuje sortiment všech 17 oborových obchodů, na které byli nakupující zvyklí chodit zpravidla přímo. Například lze uvést obchody BileZbozi.cz, VideoExpert.cz, Joy.cz nebo Bartsport.cz. Po dokončení celého procesu transformace, která bude trvat v řádech týdnů, počítá společnost Internet Mall s jejich přesměrováním na doménu www.mall.cz.

Zákazníci si po změně mohou vybírat z více než 37 tisíc položek s tím, že objednávka a platba bude provedena z jednoho takzvaného nákupního košíku. Podle Petra Krále nyní odpadá nutnost vybírat, objednávat a platit podle oborových internetových obchodů.

Stejnou cestou sjednocení půjde postupně Internet Mall i v ostatních 4 zemích Evropy, kde působí.

Nový vzhled Mall.cz

Mall.cz spustil v říjnu novou podobu svého webu. Internetový prodejce na svém firemním blogu uvedl, že inspiraci čerpal v zahraničí. Mezi novinky patří například služba Zákazníci sobě. Jde o službu, kterou ovlivňujete pouze vy svými nákupy a chováním. Lze tak najít inspiraci pro své nákupy podle preferencí a nákupního chování ostatních uživatelů. Nově máte také možnost řadit zboží v kategoriích nejen podle značky, ale také podle dostupnosti nebo zda je například v akci. K dispozici jsou vám tři úrovně zobrazení: obrázkové, katalogové a tabulkové.

Přečtěte si také

Řadě e-shopů hrozí zánik, trh převezmou silnější hráči
Kasa.cz: Hospodářská krize v internetovém retailu ustupuje

Exit mobile version