mBank stále roste, má už 200 000 klientů

Bankovní subjekt mBank, který vstoupil na český trh již více než před rokem, ohlásil další dosažený milník. Banka totiž překročila hranici 200 000 evidovaných klientů v tuzemsku. Na konci listopadu 2008, zhruba po roce působnosti na trhu v Česku, činil počet klientů banky více než 170 000. Banka slaví úspěch se svým modelem nízkonákladového bankovnictví.


mBank má na českém trhu už 200 000 klientů

mBank v poslední době poměrně frekventovaně přichází se zajímavými ohlášeními a fakty, z nichž je znát stálý trend expanze na českém finančním trhu. Nedávno mBank ohlásila také novinku, kterou je zlevnění mHypotéky. Polský bankovní subjekt se na českém trhu za rok působnosti posunul na šesté místo v počtu klientů mezi takřka 30 bankovními domy.

Tiskové centrum taktéž potvrdilo, že mBank ve svém sazebníku nemá ani jeden z poplatků, které momentálně aspirují na vítěze ankety o Nejabsurdnější bankovní poplatek roku 2008. jedná se o mediálně sledovanou anketu, o které už jsme také dříve informovali. „Na tyto poplatky u nás klienti v žádném případě nenarazí. Stejně jako na všechny předchozí vítěze „hitparády“ neoblíbených poplatků, kterým vévodí ten za vedení účtu,“ říká ke strategii mBank její obchodní ředitel Robert Chrištof.

(Ne)poplatková politika – nula za vedení účtu a většinu dalších služeb mBank vynesla mezi nejvýznamnější banky na českém trhu. Po čtrnácti měsících má na svém kontě už 200 000 klientů. Robert Chrištof dodal, že počet otevřených účtů je pak ještě o víc než polovinu vyšší. A i letos podle něj bude bankovní dům v akvizici nových klientů cíleně pokračovat.

mBank mimo jiné na začátku roku uvedla na trh svoji první kreditní kartu, která se údajně setkala s vysokým zájmem klientů. mBank se letos bude dál specializovat právě na kreditní produkty, jakými jsou karty a úvěry včetně podnikatelských.

Exit mobile version