Služeb internetové mBank využívá již 350 000 klientů

Koncem prosince překročil počet klientů, kteří využívají služeb nízkonákladové banky mBank, hranici 350 000. Banka tak dosáhla dalšího z milníků, které si vytyčila při vstupu na český trh v roce 2007.

Od vstupu na český trh v listopadu 2007 počet klientů mBank neustále rostl – od 17 000 na konci roku 2007, přes více než 185 000 na konci roku 2008 po bezmála 289 000 klientů ke konci roku 2009. V současné době má těchto 350 000 klientů v mBank založeno více než 685 000 účtů.

„Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a poplatkovou politiku. K dnešnímu dni evidujeme v mBank více než 685 000 účtů, z nichž téměř 25 000 patří podnikatelům, u kterých je díky našim účtům mBUSINESS Konto a mBUSINESS eMAX úspora nákladů na finanční služby ještě výraznější než u běžných uživatelů bankovních služeb,“ komentuje výsledky banky generální ředitel mBank CZ Janusz Mieloszyk. Vzápětí dodal, že věří, že i v příštím roce udrží banka tento úspěšný trend a že počet klientů bude i nadále výrazně stoupat.

mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Od svého vzniku postupně rozšiřuje nabídku produktů a služeb, která v současné době zahrnuje běžné a spořící účty, platební karty, hypoteční úvěry, spotřebitelské půjčky a kreditní karty.

V roce 2010 získala mBank celkem 8 ocenění v nejrůznějších soutěžích. V srpnu ocenil časopis Global Finance mBank jako nejlepší internetovou banku v České republice za rok 2010 a v anketě Banka roku 2010 získala mBank třetí místo v kategorii Účet roku. Nejúspěšnější však byla mBank v soutěži Zlatá koruna 2010, kde získala celkem šest cen.

V anketě Cena podnikatelů získalo prvního místo mBUSINESS Konto, mBank získala i druhé místo za mBUSINESS eMAX. V rámci ankety Cena veřejnosti obsadilo mKONTO stříbrnou pozici.

Exit mobile version