Internetová mBank má za 3 roky na trhu přes 347 000 klientů

Polská mBank, která na český trh vstoupila s nízkonákladovým modelem bankovnictví, ohlásila, že za tři roky na tuzemském trhu už má přes 347 000 zákazníků.

První bankovní účty bez poplatku si klienti internetové mBank začali otevírat přesně před třemi lety.

Za toto období si banka získala důvěru už více než 347 tisíc klientů, kteří si otevřeli přes 680 tisíc běžných a spořících účtů. Bance zatím svěřili vklady v objemu převyšujícím 16 miliard korun.

Prvním produktem, se kterým mBank na českém trhu začínala je bezpoplatkový běžný účet mKonto. Za tři roky se portfolio bankovních produktů rozrostlo o spořící a úvěrové produkty, které klienti mohou spravovat prostřednictvím Internetového bankovnictví.

Produkty mBank získaly i několik ocenění odborné poroty v soutěži Zlatá koruna. Za rok 2010 získala banka v této soutěži 6 cen.

Z posledního dění u mBank však stojí za změnu také nový ceník a nastavení podmínek pro klienty, kteří banku využívají. Nové obchodní podmínky již nejsou pro klienty až tak výhodné jako dříve. Například výběry z bankomatu zdarma jsou omezeny počtem transakcí a minimální výši vybrané částky. Převody na účty jiných bank jsou také zpoplatněny.

Exit mobile version