Microsoft nabízí v ČR cloudové CRM na bázi měsíčních poplatků

Společnost Microsoft uvedla v České republice do distribuce Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. To svými vlastnostmi vychází z chystaného „on-premise“ řešení Microsoft Dynamics CRM 2011, které bude dostupné od 28. února 2011.

„CRM řešení v cloudové verzi poskytuje pracovníkům z oblasti prodeje, služeb či marketingu stejné nástroje pro efektivní sběr a využití informací o zákaznících, jaké budou k dispozici v klasické verzi. Firmy a organizace však nebudou muset na jeho pořízení vynakládat větší počáteční investice, protože za cloudové řešení budou moci platit formou pravidelných měsíčních poplatků,“ myslí si David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.

Cloudová služba v sobě zahrnuje řadu nástroje jako například integrované business intelligence pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v přehledném vizuálním formátu a v reálném čase nebo funkce pro nastavení jednotných procesů. Celý systém je otevřený pro další úpravy ze strany vývojářů třetích stran a umožňuje rovněž jednoduchou správu dokumentů s využitím Microsoft SharePoint.
Úplnou novinkou je služba Microsoft Dynamics Marketplace, která nabídne uživatelům obsáhlý katalog aplikací a profesionálních služeb. K té budou uživatelé moci přistupovat přímo prostřednictvím Microsoft Dynamics CRM Online a vyhledávat zde či stahovat zvolené aplikace.

Zahájení prodeje je navíc spojeno s promo akcí, v rámci ní mohou například stávající zákazníci služeb Salesforce.com a Oracle využít speciální nabídky „Cloud CRM for Less“. Pokud tedy do 30. června 2011 přejdou na službu Microsoft Dynamics CRM Online, získají na každého uživatele finanční podporu ve výši 180 EUR. Ostatní mohou získat alespoň 9×12 EUR slevu při ročním užívání služby.

Českou verzi Microsoft Dynamics CRM Online si lze vyzkoušet zdarma z tohoto odkazu.

Exit mobile version