Microsoft pustil v Česku do prodeje Dynamics CRM 2011

Společnost Microsoft spustila v České republice prodej poslední generace svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. V tomto případě se jedná o tradiční „on-premise“ verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře zákazníka, která doplňuje v lednu uvedenou cloudovou verzi Dynamics CRM Online.

Vedle obou verzí je nově také dostupná varianta, kterou mohou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu. „Spolu s novou generací našeho CRM řešení si mohou zákazníci vybrat podle vlastních potřeb a preferencí, zda jej budou využívat na vlastní infrastruktuře nebo ve formě služby hostované v data centru Microsoftu nebo u některého z našich partnerů. Z pohledu funkčnosti a možností upravitelnosti se však klasická a cloudová verze CRM řešení od sebe nijak neliší,“ vysvětluje David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.

Nové verze Microsoft Dynamics CRM by měly zlepšovat práci při zadávání údajů, nabídnout jednoduché interaktivní průvodce ideální například pro pracovníky kontaktních center a přicházejí také s uživatelsky upravitelnými oprávněními pro formuláře, kdy každý zaměstnanec vidí a vyplňuje jen ty údaje, které jsou relevantní pro jeho práci.

Vedle nových funkcí by měla nová verze Dynamics nabídnout také zvýšení výkonu. Podle výsledku benchmarku, který Microsoft zveřejnění v následujících týdnech, umožnila nová verze přístup až 150 tisícům uživatelů najednou s reakčními časy pod jednu sekundu.
Českou verzi klasické i cloudové verze řešení Microsoft Dynamics CRM nabízí Microsoft zdarma k otestování zde.

Exit mobile version