Microsoft chce být špičkou v reklamě na Internetu

Představitelé Microsoftu odhalili na tiskové konferenci v Seattlu smělé plány stát se během tří až pěti let jedním ze dvou nejvýznamnějších hráčů v oblasti internetové reklamy.

Ve svém příspěvku to na konferenci řekl prezident firemní divize služeb Kevin Johnson. V tuto chvíli stojí redmondská softwarová společnost v segmentu reklamy na webu za konkurenčními společnostmi Google a Yahoo.

Kevin Johnson prezentoval plán pro následující roky, kdy by Microsoftu měl narůst podíl v oblastech vyhledávání, prohlížení webových stránek, podílu času stráveného na Internetu a výnosů z reklamních aktivit.

Plán americké softwarové společnosti nese název „10, 20, 30, 40“. Cílem je, aby servery MSN.com či Windows Live navýšily podíl na celkovém počtu prohlížených stránek na webu ze současných šesti procent na deset.

Zdroj: Microsoft aims to be one of ‚top two‘ in Web advertising

Exit mobile version