Microsoft v Česku uvolnil ERP pro obchodníky a řetězce

Společnost Microsoft začíná v ČR s prodejem Microsoft Dynamics AX for Retail, které cílí na koncové prodejce. Řešení je optimalizované na propojení pokladních řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji.

Smyslem systému je umožnit vést společnost na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů. „Díky této novince, která kombinuje často kritickou podporu pokladen a prodejních míst s podporou řídících a plánovacích procesů centrály, je možné dosáhnout jednotného přístupu k obchodu v jednom kompletním řešení. Zákazníkům pomůžeme snížit celkové náklady na vlastnictví, snížit roztříštěnost jejich systémů a zlepšit přesnost informací,“ prohlašuje Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Ze specifických vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Lze mezi nimi nalézt centralizovanou správu prodejny, flexibilní pokladnu integrovanou přímo do informačního systému, podporu prodeje a reklamních akcí či otevření možností vícekanálového prodeje.

Zdroj: Microsoft Dynamics

Exit mobile version