Milan Hronec: nemáme zapotřebí vytvářet dojem velké mediální agentury

MT Media Trading na svých webových stránkách uvádí přehled více než 200 webových serverů, na kterých dokáže nakoupit reklamu. Řada z nich přitom o spolupráci neví. Je takové chování na trhu mediálních agentur obvyklé? Kdo patří mezi zmiňované exkluzivní partnery? Nejen tyto otázky jsme položili Milanovi Hroncovi, spolumajiteli agentury a řediteli společnosti Internet Trading.

Informace jsme již dříve přinesli ve článku MT Media Trading: mediální agentura plná tajemství.

Považujete za běžnou praxi, když mediální agentura uvádí na svých stránkách výčet internetových firem a rádií bez vysvětlení, jaký s nimi má vztah nebo jaké služby pro ně zprostředkovává?

Uvádíme všechna média, na kterých jsme našim klientům schopni naplánovat a objednat prostor. Zároveň jde o přehled toho, co je na trhu k dispozici, takže ano.

Můžete podrobně popsat, jak konkrétně spravujete jednu miliardu bannerových pozic? Na stránkách agentury MT Media Trading uvádíte: „Ve vlastní správě disponujeme nejméně 1 miliardou bannerových pozic.“

Kromě toho, že objednáváme prostor na konkrétní kampaň, běžně objednáváme a kupujeme dopředu některé zajímavé a výhodné plochy bez toho, abychom na ně měli konkrétního klienta, a proto s nimi disponujeme. Je náš problém, jestli se nám je podaří prodat, to je naše riziko.

Myslíte si, že uvedení všech internetových médií v sekci Portfolio společně s informacemi o exkluzivní spolupráci, tedy větou „Nabízíme exkluzivní spolupráci a partnerství s nejdůležitějšími hráči na mediálním trhu“, může některé klienty uvést v omyl?

To si opravdu nemyslím :-). Doufám, že i vám je jasné, že se klient asi těžko rozhodne, svěřit nám svůj několikamilionový budget jen na základě infa z www. Takhle to bohudík nefunguje.

Ověřoval jste si zájem všech médií, které jste uváděl na webových stránkách agentury? Pokud ne, proč?

Nepotřebuji mít smlouvu s každým médiem, některé z médií mohu nakoupit přes partnerské subjekty, aniž bych s nimi měl smlouvu, někdy je výhodnější sdružit objem s jinou agenturou. Za tu dobu, co dělám reklamu, jsem se ještě nesetkal s médiem, které by na dotaz „chcete peníze“ odpovědělo ne :-).

S jakými hráči na mediálním trhu máte uzavřenou exkluzivní spolupráci a s jakými partnerství?

Dozvíte se, pokud budete náš klient :-).

Myslíte si, že uvedením výčtu médií vytváříte dojem velké mediální agentury?

To nemáme v plánu a ani zapotřebí.

Exit mobile version