Zasílání reklamy do mobilů na základě aktuální polohy

Operátor Vodafone společně s agenturou Millward Brown informoval o tom, že by Češi chtěli dostávat reklamu do telefonů na základě své polohy nebo bydliště.

Více než polovina (63 %) zákazníků mobilních operátorů ve věku 20 – 40 let chtěla dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Zároveň by většina z nich (81 %) ráda přijímala mobilní reklamu pouze z oblastí, které je zajímají. 71 % zákazníků by přitom za příjem mobilní reklamy nepožadovalo další benefity.

Z výzkumu dále vyplynulo, že nejpreferovanějším kanálem mobilní reklamy jsou SMS zprávy, které zasílá inzerent přímo zákazníkům. Největší zájem je o příjem mobilní reklamy z oblasti módy (52 %), hudby a filmu (48 %) a mobilních komunikací (45 %).

Zdroj: tisková zpráva

Exit mobile version