Vodafone rozšířil mobilní reklamu už do 18 zemí

Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí.

Mobilní reklamu přitom Vodafone začal před 18 měsíci testovat v České republice a český trh i nyní patří mezi ty, kde se mobilní reklamě daří nejlépe.

Skupina Vodafone v minulém roce realizovala přes 2000 mobilních reklamních kampaní pro stovky světových značek po celém světě. Tyto značky slaví úspěch s mobilními bannerovými kampaněmi, ale zároveň se snaží využívat i nové mobilní reklamní formáty jako je třeba sponzorovaný obsah, sponzorované notifikace, nebo reklama v textových a MMS zprávách.

„V současném ekonomickém klimatu se značky mnohem více soustředí na své rozpočty a na to, jak je utrácejí. Mobilní reklama nabízí kombinaci skvělé odezvy a zároveň příležitosti, jak se mohou inzerenti dostat mnohem blíže ke svým zákazníkům,” říká Rick Frant, vedoucí oddělení Internet Discovery skupiny Vodafone.

Exit mobile version