Monitoring internetových diskusí u eMerite.cz zahrnuje už i sociální síť Google+

Služba eMerite VOBID, která spočívá v
monitoringu a vyhodnocování obsahu diskusí na sociálních sítích i kdekoliv
jinde na internetu, nově sleduje i příspěvky v aktuálně vyvíjeném
komunitním projektu společnosti Google. Přestože Google Plus zatím funguje
pouze v testovací verzi, zařadila společnost eMerite tamější diskuse mezi
sledované servery, aby dostála svojí snaze být lídrem monitoringu
sociálních médií v ČR.

Běžné softwarové nástroje, určené k monitoringu sociálních sítí, nejsou
schopny sledovat diskuse uživatelů Google+, protože tato síť dosud
nedisponuje tzv. API rozhraním, které tyto softwary využívají k
prohledávání obsahu Facebooku, Twitteru, Foursquare apod. Společnost
eMerite proto ve spolupráci se svými zahraničními technologickými partnery
vyvinula metodu, která jí i bez API přístupu do Google+ umožňuje vyhledávat
v něm názvy firem, produktů a dalších klíčových slov, zvolených klienty.

Ke konkurenčním výhodám služby eMerite VOBID patří mj. fakt, že k
prohledávání sociálních sítí, blogů, komentářů pod články a dalších
internetových diskusí využívá vždy minimálně tři specializované softwarové
nástroje zároveň. Díky tomu nachází eMerite pro svoje klienty v online
diskusích o poznání více vyhledávaných klíčových slov, než kolik jsou
schopny najít firmy, které k monitoringu používají jediný software.
„Správnost naší strategie nespoléhat se na využívání jediného vyhledávacího
softwaru se nám opakovaně potvrzuje,“
poznamenal k tomu Martin Petrášek,
ředitel společnosti eMerite. „Zas a znovu se nad každou další analýzou
obsahu internetových diskusí přesvědčujeme, že bychom klienty ochudili o
desítky procent z toho, co se o nich píše, kdybychom k monitoringu použili
pouze jeden – byť sebelepší – software,“
doplnil Petrášek. Společnost
eMerite se proto stala partnerem předních světových poskytovatelů softwarů
pro monitoring sociálních sítí, a používá i český Ataxo Social Insider.

Mezi odběratele eMerite VOBID – vyhodnocování obsahu internetových diskusí
v češtině, slovenštině i v dalších jazycích – patří např. Vodafone, Tesco
Stores, Komerční banka, Danone, Intel, AAA AUTO, Ministerstvo vnitra ČR a
další klienti. Podstatou služby není pouze klasické zasílání denních,
týdenních nebo měsíčních reportů z monitoringu klíčových slov, ale umožňuje
rovněž odhalovat nejvlivnější diskutéry (Opinion Makers), vytipovávat
potenciální propagátory značky (Brand Advocates) atp. Zaměstnanci eMerite
také přispívají do diskusí ve prospěch klientů, ať už anonymně nebo přímo
jejich jménem.

Exit mobile version