Monster chce být jedničkou v Česku podle počtu nabídek i velikosti tržeb

Kravatak

Společnost Monster, která je mezinárodním hráčem online trhu práce, oznámila na včerejším setkání s novináři, že v lednu spustila nově vytvořený pracovní portál v celkem 24 zemích po celém světě včetně České republiky. Firma, která se zabývá zprostředkováním pracovních míst na internetu, hodlá v Česku expandovat. Plánuje zde totiž zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných zhruba 600 na 1000 pracovníků. Nové služby mohou uchazeči využít na internetových stránkách www.monster.cz.


Monster.cz

Zjednodušení přístupu k CV

Představitelé personální společnosti prezentovali údajně efektivnější možnost registrace na Monster.cz, zařazení a aktualizace vložených životopisů a hledání odpovídající nabídky nového zaměstnání. Zpřístupnění životopisu nyní má být o 70 % jednodušší. Všechny nové funkce pracovního portálu Monster byly vytvořeny na základě online průzkumů mezi uživateli pracovních portálů.

„Mezi nové a jedinečné služby, které jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům a zaměstnavatelům, patří zejména personalizovaná stránka Můj Monster, vylepšená Správa životopisů, rozšířené Hledání nabídek práce a Správa pracovních míst,“ říká marketingový ředitel pro východní Evropu Jaroslav Macnar a dodal, že Monster má oproti ostatním pracovním portálům výhodu ve svém celosvětovém zastoupení, které uživatelům nabízí stejné používání služeb a možnost najít si práci v různých zemích celého světa.

Monster připravil nové služby také pro zaměstnavatele a personální agentury. Těm umožní systém najít více vhodných kandidátů na obsazení konkrétní pozice, a to díky zacílení dle oborů či regionů a sdílení mezinárodní databáze uchazečů z více než 61 zemí. Nabízené vyhledávací funkce a služby zaměstnavatelům i personálním agenturám mají umožnit najít pouze ty kandidáty, kteří přesně odpovídají jejich kritériím a požadavkům.

Co se týká plánů Monster do nadcházejícího období, hovořil na konferenci obchodní ředitel Petr Kubačka o tom, že se česká pobočka chce stát jedničkou na českém trhu podle počtu nabídek i velikosti tržeb.

Exit mobile version