Microsoft dává 300 milionů dolarů na propagaci OS Vista

Softwarový gigant Microsoft přichází s novou marketingovou kampaní. Redmondský výrobce vloží do propagační činnosti na podporu systému Windows Vista 300 milionů dolarů. Z vyjádření představitelů Microsoftu vyplývá, že jde o reakci na reklamu firmy Apple. Ta za hlavní motto své propagace zvolila heslo Mac versus PC. Premiérový reklamní spot kampaně, která vznikla prací reklamní agentury Crispin Porter + Bogusky, je klip s komikem Jerrym Seinfeldem a zakladatelem Microsoftu Billem Gatesem.

Operační systém Windows Vista se od svého uvedení trh potýká s kritikou a nedaří se mu najít dostatečnou náklonnost počítačových uživatelů. Ti stále preferují starší verzi XP, nebo OS od jiných výrobců. Od svého uvedení na trh se prodalo přes 180 milionů licencí k Vistě. Právě špatný obraz OS Vista v očích uživatelů v negativním slova smyslu podpořila propagace Apple s heslem Mac versus PC.

„Značka si vede tak, a u Windows Vista to platí obzvlášť, jak to vymezili konkurenti,“ řekl viceprezident Microsoftu Brad Brooks. Ještě dodal, že v případě Microsoftu je teď na čase zasáhnout a začít vyprávět svůj vlastní příběh. Podle Microsoftu je kampaň součástí rozsáhlejší a časově delší snahy zlepšit vnímání Windows v očích spotřebitelů.

Exit mobile version