MySpace chce využít aféru s bezpečností dat na Facebooku ke svému zviditelnění

Uvadající síť MySpace se chystá využít špatné pověsti svého rivala. V dopise uživatelům prezident MySpace Mike Jones oznámil, že se společnost chystá zavést zjednodušené nastavení soukromí.

Zjednodušené nastavení bude zavedeno v příštích několika týdnech, ale MySpace svůj úmysl ohlásilo už nyní, „když je v médiích takový zájem o otázky soukromí“. Nová služba nezmění nijak zásadně strukturu nastavení MySpace, ale spíše ulehčí uživatelům ochránit svá data pomocí jediného kliknutí.

Stupně soukromí na MySpace budou i nadále „pouze pro přátele“, „veřejné“ a „veřejné pro všechny nad 18 let“, ale nyní budou mít uživatelé možnost určit všechen svůj obsah jako „pouze pro přátele“ pomocí jediného nastavení. Každý uživatel, který má aspoň nějakou svou stránku nastavenou jako „pouze pro přátele“, bude mít defaultně jako „pouze pro přátele“ nastavený celý svůj účet.

Tento přístup je diametrálně odlišný od přístupu Facebooku, který nabízí 50 základních voleb a 170 možností v rámci nastavení soukromí, a je také znám tím, že nastavení agresivně mění a vyžaduje, aby uživatelé nechtěnná nastavení rušili, místo, aby si je volili. Příliš velké množství možností očividně někdy může být kontraproduktivní.

Exit mobile version