Nokii bude zastupovat marketingová agentura JWC

Představitelé severského výrobce mobilních telefonů dnes prezentovali jméno výhradního zástupce v marketingových vztazích společnosti.
Stala se jím společnost J Walter Thomson (JWT), jeden z nejvýznamnějších hráčů na poli reklamy a marketingu. JWT je společností s pobočkami po celém světě, ovšem její hlavní sídlo se nachází v americkém New Yorku. Má bohatou historii a dobré jméno v oblasti reklamních aktivit, což je pravděpodobně důvod, proč si Nokia vybrala právě tuto marketingovou agenturu. Úkolem agentury JWT bude zastupovat finskou společnost Nokia na všech světových trzích, kde má Nokia své obchodní aktivity.

Prohlášení, které dnes učinili zástupci Nokia ve své centrále ve finském Espoo, je jednoznačně součástí nové marketingové strategie společnosti, která se zaměřuje na obrodu marketingových aktivit. Cílem, který si společnost Nokia vytyčila, je, aby se zvýšila efektivnost a výkonnost všech marketingových aktivit, které finská společnost realizuje. Hodnocení marketingové agentury se stalo nedílnou součástí procesu znovuzrození marketingové činnosti Nokie.

Severský výrobce mobilních telefonů v poslední době vyvinul i jiné aktivity, které by mu měly přinést úspěch. Nedávno například prezentoval novou řadu mobilních telefonů s označením Prism Collection, která má oslovit zákazníky svým netradičním designem. Součástí této řady jsou telefonní přístroje Nokia 7500 a verze Nokia 7900. V dnech minulých také Nokia otevřela novou indickou pobočku zaměřenou na design.

Agentura JWT bude aktivně podporovat agentury, které budou realizovat marketingové aktivity v jednotlivých destinacích. Budou radit především se zavedením reklamních kampaní. Tato podpora se bude týkat přibližně 80 zemí, na jejichž trzích Nokia působí a obchoduje.

Rozhodnutí společnosti Nokia okomentoval Pekka Rantala, Senior Vice President: „Spolupráce se společností JWT nám pomůže s uspořádáním našich snah v oblasti marketingu. Věříme tomu, že s jedním celosvětovým partnerem získáme lepší pozici a dosáhneme našeho cíle, kterým je stát se světově nejoblíbenější a nejobdivovanější značkou pro lidi na celém světě.“

Zdroj: JWT chosen as the network marketing agency for Nokia

Souvisejici

IT byznys: IBM se připravuje na akvizici a Nokia hlásí rekordní zisky
Nokia přichází s novým systémem navigace

Exit mobile version