Okin Outsourcing poskytuje podporu telekomunikační a IT společnosti Verizon Business z nového centra v ostravské Nordice

Asi 500 pracovníků poskytujících podporu společnosti Verizon Business v oblasti „service delivery“ – dodávání služeb – v Evropě nalezlo nové sídlo v administrativním centru, které získalo ocenění „zelená stavba”. Ostravská část, zaměstnaná společností OKIN OUTSOURCING, tak může využít nejmodernější technické zázemí k racionalizaci a optimálnímu využití svého provozu, což ve svém důsledku zlepšuje zkušenost s dodáváním služeb i na straně zákazníků společnosti Verizon Business.

Administrativní centrum bylo navrženo a postaveno přední světovou stavební společností Skanska za použití nejnovějších technologií umožňujících maximalizaci energetické účinnosti. Stavba byla jako první v České republice oceněna Evropskou unií certifikátem GreenBuilding.

Od roku 2004 společnost Verizon Business spolupracuje s OKIN OUTSOURCING, divizí OKIN GROUP, a.s. sídlící v Ostravě, která zaujímá významný podíl na lokálním trhu. Zaměstnanci OKIN OUTSOURCING tak rozšiřují mezinárodní týmy finančních a technických oddělení Verizon Business a jsou plně začleněni do fungování Verizon Business.

Hana Stiborová, ředitelka divize BPO Ostrava, OKIN OUTSOURCING: „Verizon Business je jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Vlastní cca 80% všech páteřních kabelů na světě. Jejími zákazníky jsou nadnárodní společnosti, banky, vlády apod., kterým poskytuje propojení jejich poboček po celém světě (hlasové, datové a internetové služby).

Naše spolupráce začala v roce 2004, kdy jsme pro ně otevřeli back office centrum o 20 lidech. Začínali jsme s administrativním zpracováním objednávek, ale během pěti let jsme převzali i další sofistikovanější činnosti (koordinace objednávek, analýza cen, technická podpora a mnoho dalších) a rozrostli jsme se na cca 400 zaměstnanců dedikovaných pro Verizon.

Valnou většinu činností jsme pro ně dělali i před přestěhováním, ale nyní se náš vztah posouvá k hlubší spolupráci, což by mohlo do budoucna přivést do Ostravy novou práci. V současné době konkrétně hledáme jazykově vybavené osoby (angličtina i němčina na vysoké úrovni) pro zákaznické centrum. Zájem o absolventy máme, jelikož tyto lidí zaměstnáváme především v technické podpoře. Při vzdělávání našich pracovníků spolupracujeme i s VŠB-TU, kde někteří naši zaměstnanci navštěvují kurzy CCNA a CCNP.“

Exit mobile version