On-line marketing nejčastěji preferuje e-maily

Podle průzkumu slovenského časopisu PROMO, 72,6 % dotázaných uvedlo e-mail jako součást svých marketingových aktivit.

Naopak podcastingu využilo pouze 11% respondentů. Celkově marketingové nástroje a aktivity online získávají na popularitě. Elektronická pošta sice není hlavní taktikou marketingových firem, ale stále tvoří podstatnou část marketingového mixu.

Průzkum společnosti Forrester Research zjistil, že 83% osob zaměstnaných v oblasti marketingu používá jako hlavní reklamní nástroj e-mail, což je mnohem více než zbytek, který používá buď různé interaktivní nástroje a nebo se přímo specializuje na reklamu přes vyhledávače, která je ovšem o něco nákladnější.

Hlavní výhodou elektronické pošty jako reklamy je podle PROMA hlavně lepší vztah společnosti s cílovým zákazníkem, získávání nových zákazníků a snížení nákladů, které by se musely investovat třeba do letákové reklamy,zřízení webových stránek nebo do aktivace call centra.

Zdroj: Online marketing preferuje e-maily

Exit mobile version