Firemní blog operátora Vodafone navštívilo přes 100 000 lidí

Mobilní operátor Vodafone oznámil, že jeho blog s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100 000 unikátních uživatelů.

Denní návštěvnost této služby se pohybuje okolo 3 000 uživatelů. Podle Evy Štípkové, manažerky interaktivního marketingu Vodafonu, byl blog spuštěn k tomu, aby se zákazníci operátora mohli vyjádřit ke všemu, co je v souvislosti se společností Vodafone zajímá.

Nejoblíbenějšími částmi blogu jsou pro uživatele články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.

V budoucnu by na blogu Děláme vlny měly přibýt on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.

Zdroj: Firemní blog Vodafonu již navštívilo přes 100.000 zákazníků

Exit mobile version