Nové znění phishingového e-mailu útočícího na Českou Spořitelnu

Česká spořitelna se stala opět terčem phishingového útoku.
Další podvodný mail má za cíl vylákat od klientů Spořitelny přístupová data do internet bankingu a PIN k platební kartě.

Pachatel phishingu uvádí odkaz na podvodnou internetovou stránku, kde chce ze zákazníků České spořitelny vyzvědět informace k přístupu do internetového bankovnictví a PIN k platební kartě. E-mail, který pachatel rozesílá, byl rozšířen o výhrůžku, že pokud klienti data neuvedou, mohou být jejich osobní údaje zveřejněny na internetu.

Spořitelna zdůraznila, že k rozesílání takových mailů z její strany v žádném případě nedošlo. „S klienty nikdy prostřednictvím e-mailu nekomunikujeme o tak zásadních záležitostech, jako je například zabezpečení. Nikdy nevyžadujeme zadání osobních bankovních údajů jako je například PIN ke kartě či klientské číslo a heslo. Skutečnost, že pachatelé na podvodné webové stránce vyžadují tyto citlivé údaje, jasně poukazuje na to, že se jedná o podvod,“ zní vyjádření na webu České spořitelny.

Česká Spořitelna dnes na svých internetových stránkách uvedla další skutečnosti, mimo jiné rozšířila trestní oznámení o nová fakta.

Zdroj: Upozornění před další variantou podvodných e-mailů

Exit mobile version