Možná budeme moci využívat věrnostní virtuální karty

Německý výrobce Fun Communication plánuje produkovat věrnostní internetové karty, což by mělo pomoci jejich majitelům k přihlášení se na několikanásobně větší počet internetových stránek. Hlavní myšlenkou německého výrobce je nabídnout maloobchodníkům možnost používat přístup na speciální webový portál, kde by se dalo využívat virtuálních věrnostních karet, které by byly doplňkem služby CardSpace od společnosti Microsoft.

Virtuální karty by podle německého výrobce měly být doplňkem klasických plastových karet, které používají systém Windows CardSpace fungující s operačním systémem Windows Vista. Používání věrnostních programů funguje na systému pobídek k opakovaným nákupům ve velkoobchodních sítích. Zákazníci získávají bonusové body pro další nákupy a ty mohou pak využít u jiných obchodníků, kteří se věrnostních programů také účastní. Tento systém byznysu přispívá k odbourání konkurenčních praktik na trhu.

Windows CardSpace je systém určený k vytváření vztahů mezi weby a online službami. Služba Windows CardSpace nabízí jednotný způsob, jak mohou weby požadovat informace od vás, jak vy můžete zkontrolovat identitu webu, jak můžete spravovat své informace pomocí informačních karet. Službu můžete také využít ke kontrole informací na kartě před odesláním. Služba Windows CardSpace může nahradit uživatelská jména a hesla, která používáte k registraci nebo přihlášení k webům nebo online službám. Pomáhá řešit bezpečnostní problémy současného Internetu, jako je phishing, krádeže identity a podvržení identity serveru.

Zdroj: Loyalty Cards May Go Online

Související

Trend: platby kartou přes Internet zatím Čechy nelákají

Exit mobile version