Podivné praktiky podomních prodejců operátora U:fon

Každý z nás se již jistě někdy ocitl v situaci, kdy mu u dveří zazvonil nějaký člověk, který přišel nabízet nějaké služby, koupi, objednávku atd.
Tito prodejci často používají různé praktiky, aby splnili svůj úkol, kterým je prodej produktu koncovému zákazníkovi. Zajímavé reference o chování podomních prodejců mobilního operátora U:fon přináší server Digiweb.ihned.cz.

Jeden z dealerů U:fon údajně zákazníkovi tvrdil, že zastupuje firmu, kterou najala společnost Telefónica O2 za účelem výměny zastaralé analogové sítě za novou digitální. Dealer přitom řekl, že dotyčný člověk poté díky tomu bude mít levnější hovory.

„Podomní prodejci se často představují jako zástupci Českého Telecomu nebo Telefóniky O2,“ okomentoval situaci pro Digiweb Karel Pavlík ze Sdružení ochrany spotřebitele.

Komentář Jany Studničkové, mluvčí skupiny Penta Investments, která za U:fonem stojí, je následující: „Už jsme to řešili s partnerskou firmou, která nám prodejce dodává. Pokud by se neprofesionální jednání opakovalo, ukončíme spolupráci.“

Zdroj: U:fon zvoní u dveří, občas ale klame

Exit mobile version