Podle ČTU se Česká pošta nechová dobře ke svým klientům

Na Českou poštu se snesla vlna kritiky ze strany Českého telekomunikačního úřadu.
Jako důvod ve své bilanční zprávě ČTU uvedl neadekvátní chování pošty vůči zákazníkům nebo také nectění pravidla poštovního tajemství. Informace ve svém dnešním vydání prezentovaly Hospodářské noviny.

ČTU se například nelíbí komunikace poštovních úředníků se zákazníky nebo nekompetentnost některých úředníků v poskytování informačních sdělení klientům. K problematice se vyjádřila Dita Václavíková, mluvčí České pošty. „V tuto chvíli na poště probíhá vnitřní transformace. To znamená především změnu z provozní společnosti na obchodní,“ řekla Václavíková. „Také připravujeme nové portfolio služeb, které bude jednodušší a bude lépe vystihovat potřeby zákazníků,“ doplnila ještě mluvčí pošty.

Zdroj: ČTÚ: Česká pošta se o zákazníky příliš dobře nestará

Exit mobile version