Prediktivní behaviorální cílení od Internet BillBoard přineslo AZ pneu zvýšení počtu objednávek

Opava, 15. února 2010 – Společnost Internet BillBoard, přední poskytovatel služeb v oblasti internetové reklamy úspěšně dokončil pilotní kampaň ve společnosti AZ pneu, specializovaného internetového obchodu na pneumatiky a alu kola. Ten jako první vyzkoušel novou formu cílení reklamy na internetu – Prediktivní behaviorální cílení (PBT). Již první týden od spuštění kampaně bylo zaznamenáno zvýšení nárůstu objednávek o 83%.

Technologie Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice, přináší zadavatelům možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. Metoda prediktivního behaviorální cílení umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. Není totiž důležité, KDE se reklama zobrazuje, ale KOMU.

Nesporné výhody této nové formy cílení na internetu potvrdily dosažené výsledky.. Na počátku kampaně byly stanoveny hlavní cíle: zvýšení prodeje produktu Alu Kola, ověření výhod PBT oproti běžné bannerové reklamě a srovnání výsledků nad prémiovým a long-tail prostorem.

Z výsledků vyplynulo, že pomocí PBT cílení došlo ke zvýšení CTR o 42,39%, konverze byla 2x vyšší u kampaně s PBT a návíc se zákazníkovi zaplatila. Výsledky také potvrdily, že při použití PBT lze ze stejného prostoru získat daleko více kliků, ale především samotných objednávek.

„K propagaci využívám téměř všechny komunikační kanály. Internet je pro mě to nejdůležitější médium. Pravidelně realizuji bannerové kampaně, a tak jsem chtěl vyzkoušet prediktivní behaviorální cílení a zjistit, zda opravdu přesně zasáhne mou cílovou skupinu a sníží mediální ztrátu resp. zvýší efektivitu investovaných prostředků do reklamní kampaně“, řekl Pavel Petruška, majitel společnosti AZ-Pneu.

Exit mobile version