Přijďte s nápadem na ideální PC

Společnosti Intel a Asus vyzvaly všechny uživatele počítačů, aby přišli s nápady na jejich zlepšení.
Heslo kampaně je „dream impossible“, tedy „představte si nemožné“, čímž se společnost snaží motivovat uživatele, aby se nebáli přijít i s těmi nejodvážnějšími nápady na zlepšení. Nápady je možné sdílet pomocí portálu www.WePC.com kde je možné o nápadech také diskutovat, připomínkovat a komentovat návrhy ostatních, případně se také zapojit do nápadu představeného někým jiným a dále jej rozvést. Jedná se o první větší projekt svého druhu, společnosti vždy vyžadovaly názory svých zákazníků, prakticky nikdy jim však ještě neumožnily přijít přímo s vlastními nápady. Mottem projektu se stal slogan „You dream it. ASUS builds it. Intel inside it.“ („Navrhněte to. Asus to postaví. Intel to vybaví.“), který jen podtrhuje to, jak obě společnosti myslí tento nápad vážné.

Zdroj: ITWorld

Exit mobile version