Proč sjednocují nemocnice a pivovary emailovou komunikaci

Emailová komunikace je dnes součástí už každého pracovního procesu. I když se firmy primárně soustředí na své pracovní povinnosti, vnímají průběžně i jednotlivé možnosti komunikace. Snad ještě častěji ale vnímají problémy, které nastávají při její nefunkčnosti.

Společnost IceWarp registruje stále více dotazů zaměřených na možnosti jednotné komunikace a uvedla, že pro sjednocení se v nedávné době rozhodly například pivovary Zubr, Holba a Litovel a současně slovenské nemocnice ve Vranově, v Humenné a ve Svidníku.

Mezi nejčastější důvody sjednocení patří především synchronizace a maximální podpora groupwarových služeb, správa dat, ale v neposlední řadě i úspora nákladů. Nepostradatelnou součástí interní komunikace je i možnost bezpečného zasílání citlivých dat, kterou umožňuje i český produkt bodující v americkém Silicon Valley – eM Client.

S implementovaným řešením a současně ušetřenými náklady je spokojen RNDr. Ferdinand Mokcsay, Vedoucí oddělení informatiky ve Vranovské nemocnici. „Podľa našich prepočtoch sme sjednoceným riešením IceWarp slušne ušetrili oproti konkurenčným riešeniam, ale máme zachovanú kvalitu a plnú kompatibilitu a jednotné riešenie pre 3 nemocnice prináša veľa výhod, krom toho, že maily máme pod kontrolou,“ uvedl Ferdinand Mokcsay.

Nároky klientů jsou přitom většinou velmi podobné: vysoký výkon emailového serveru při práci s velkým objemem dat, funkční antispam i antivir, kvalitní groupware a kontinuální servisní podpora. Nemocnice A.Leňa v Humenné, Nemocnice arm. generála L. Svobody ve Svidníku a Vranovská nemocnice vyžadují kvalitu, pokročilost řešení, bezpečnost a to všechno za maximální úspory nákladů.

Zástupce uvedených pivovarů uvedl, že mezi požadavky všech tří pivovarů byla fungující a jednoduchá IT infrastruktura a díky zvolenému řešení a jemným doladěním antispamu má dnes téměř čtyři sta uživatelů kvalitní emailovou komunikaci bez nežádoucích spamů.

„Mezi hlavní výhody zvolené implementace bych kromě ceny určitě zařadil úplnou migraci všech údajů ze starého serveru – účtů, emailů, archivů, kontaktů i společných složek. Po doladění migrace byla veškerá stará pošta včetně archivů k dispozici uživatelům na novém serveru,“upřesňuje Jan Hrazdíra, IT manažer starající se o komunikaci pivovarů Zubr, Holba a Litovel.

„Výkonný emailový server IceWarp pracuje bez problémů s velkými datovými objemy a nesmírně oceňuji zjednodušení IT infrastruktury. Integrovaný antispam a antivir nás zbavily nežádoucích spamů a veškerého nechtěného balastu. Technologie SmartAttach zajišťuje redukci spotřebovávaného diskového prostoru na emailovém serveru a díky jasně definovaným standardům máme zajištěnou širokou podporu klientských aplikací,“ hodnotí své dosavadní zkušenosti Jan Hrazdíra.

Exit mobile version