Reklamní online investice

V dubnu zadavatelé za internetovou reklamu zaplatili 328,2 milionů Kč (v hrubých cenách). Na online médiích TOP hráčů (Seznam.cz, Centrum Holdings a MAFRA) skončilo 72,8 % těchto rozpočtů.

Celkový objem investic meziměsíčně klesl o 3,8 %, inzerenti za reklamu vydali o 12,9 miliónů méně než v březnu. V meziročním vyjádření (duben 2010 vs. duben 2011) došlo k poklesu o 3,1 %.

Podle produktové segmentace byly v dubnu nejaktivnější následující sektory zadavatelů:
1) Z.100.3. Široký sortiment (7,31 %)
2) E.29.1.1.2. Nižší střední, střední a vyšší střední automobily(6,33 %)
3) M.64.1.2.4. Úvěry, obchodní úvěry (3,20%)
4) L.61.1.2. Poskytování přístupu k internetu(3,18 %)
5) M.64.1.2.5. Hypotéky (2,94%)

V minulém měsíci táhly internetovou reklamu nejvíce produktové kategorie: Široký sortiment; Nižší střední, střední a vyšší střední automobily a Dražby, aukce.

Zdroj: AdMonitoring-SPIR-MEDIARESEARCH, 04/2011

Exit mobile version