Růst reklamních výdajů na internetu se zpomalí

Světová finanční krize se promítne i do oblasti internetové reklamy, jejíž růst oproti minulým rokům výrazně zpomalí.
Podle analytické společnosti ARBOinteractive dosáhnout v letošním roce výdaje na internetovou reklamu v České republice částky 1,552 miliardy korun. Oproti minulému roku se sice stále bude jednat o nárůst o 18 %, na druhou stranu růst mezi roky 2007 a 2008 dosáhl 28,9 %.

Situaci komentovala marketingová manažerka společnosti ARBOinteractive Zuzana Sekyrová: „Finanční krize v inzertním sektoru se u nás projeví v prvním kvartále letošního roku formou poklesu inzertních rozpočtů, nejistotě na export orientovaných klientů, koncentraci rozpočtů na pět až sedm dodavatelů, tlaku na provize v mediálním řetězci a zastavení ekonomicky náročných projektů s nejasnou návratností investic.“

Exit mobile version