• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce představuje Agentforce for Retail pro zvýšení produktivity s digitální prací a Retail Cloud pro sjednocení nakupování

Pavel Houser
14. 1. 2025
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, světová jednička v oblasti CRM s umělou inteligencí, představila dvě inovace pro maloobchodníky využívající umělou inteligenci: Agentforce for Retail a Retail Cloud with Modern POS. Tyto nástroje pomáhají zaměstnancům prodejen, zástupcům zákaznického servisu a digitálním obchodníkům zvyšovat produktivitu a prodeje a zároveň poskytují personalizovanější nákupní zážitky.
Agentforce for Retail obsahuje novou knihovnu předpřipravených dovedností agentů, která maloobchodníkům usnadňuje vytváření agentů s umělou inteligencí, automatizuje časově náročné úkoly, jako je správa objednávek a plánování schůzek, a zavádí rychlou personalizaci zákazníků ve velkém měřítku.
Nový maloobchodní cloud Salesforce s moderním pokladním systémem spojuje online a offline nákupní data na jediné platformě. To zaměstnancům umožňuje lépe a rychleji obsluhovat zákazníky pomocí mobilního pokladního systému, klientského systému, systému nekonečných uliček, smíšeného košíku a vícekanálového plnění, správy zásob a dalších funkcí. Co je nového:
Agentforce for Retail obsahuje nové předpřipravené funkce pro správu objednávek, řízené nakupování, plánování schůzek a vytváření věrnostních akcí. Agentforce dělá z důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí součást každého týmu a zvyšuje kapacitu zaměstnanců v oblasti marketingu, obchodu, merchandisingu a provozu prodejen díky digitálním kolegům, kteří zvládnou složité úkoly s přesností, precizností a personalizací. Škálovatelná digitální pracovní síla pomůže maloobchodníkům dosáhnout nové úrovně produktivity – odpovídat na dotazy zákazníků v reálném čase, upravovat objednávky, vystavovat vratky, spravovat skladové zásoby, plánovat konzultace a dokonce koordinovat činnost s poskytovateli přepravních služeb – to vše bez nutnosti lidského zásahu.
Tyto nové funkce Agentforce jsou navrženy tak, aby uvolnily větší kapacitu pro obsluhu zákazníků, snížily náklady a zvýšily konverzi zákazníků. Doplňují stávající dovednosti, které jsou již k dispozici pro obchodníky, marketéry a pracovníky zákaznického servisu.

Mezi nové dovednosti patří:
• Commerce Skills for Order Management přináší obsluhu objednávek do systému Agentforce a umožňuje maloobchodníkům nabízet možnosti samoobslužné obsluhy objednávek. Tím se snižují náklady a zvyšuje loajalita zákazníků. Díky těmto novým dovednostem mohou zákazníci konverzačně aktualizovat informace o objednávce, jako jsou údaje o platbě nebo dopravě, vyřizovat nerovnoměrné výměny nebo se rychle informovat o stavu objednávky na kanálu, který preferují.
• Obchodní nástroje pro řízené nakupování pomáhají maloobchodníkům rozšířit personalizované služby one-to-one concierge do digitální podoby pomocí nových dovedností pro řízené nakupování. Nakupující mohou používat přirozený jazyk k získání doporučení produktů od agenta Agentforce, podloženého daty o nakupujících, zásobách a provozních údajích. Nové akce umožňují zákazníkům vyhledávat produkty, přidávat položky do košíku a konverzačně se odhlašovat.
• Nástroje pro plánování schůzek v terénu pomáhají servisním zástupcům usnadnit rezervace schůzek pro dodávky, instalace nebo konzultace, a to díky plánování řízenému umělou inteligencí a aktualizacím dostupnosti v reálném čase.
• Marketingové nástroje pro tvorbu věrnostních propagačních akcí pomáhají marketérům při vytváření a revizi věrnostních propagačních akcí pomocí konverzačních podnětů založených na údajích o nakupujících, pokladnách a segmentaci, což vede k personalizovanějšímu obsahu e-mailů a předmětů, které zvyšují zapojení zákazníků.
Společnost Salesforce také představuje službu Retail Cloud s moderním pokladním systémem, která maloobchodníkům nabízí uživatelsky přívětivý pokladní systém založený na cloudu. Tento systém integruje online a offline nákupní a inventární data na jediné platformě, čímž poskytuje spolupracovníkům jednotný nástroj, který jim umožní lépe a rychleji obsloužit zákazníky. Mezi jeho funkce patří:
• Clienteling, Inventory Management, Endless Aisle a vestavěná umělá inteligence založená na datech o nakupujících a zásobách v reálném čase: Spolupracovníci mohou vytvářet a upravovat profily zákazníků, které zachycují historii nákupů, preference a věrnostní status; prohlížet a aktualizovat zásoby napříč sklady, obchodními kanály a dodavatelským řetězcem; využívat analytické údaje z údajů o zákaznících, objednávkách, zásobách a prodejních výkonech v rámci všech kanálů; a aktivovat umělou inteligenci pro hlasovou asistenci, analýzu podvodů při vracení zboží a personalizovaná doporučení produktů.
• Smíšený košík a vícekanálové plnění poskytují zákazníkům více možností doručení a výměny zboží a zároveň snižují náklady na dodavatelský řetězec: Architektura omni-cart umožňuje, aby každá položka měla svůj vlastní způsob plnění, a nabízí tak jediný „smíšený košík“ s preferencemi plnění pro nakupující, včetně nákupu online s vyzvednutím v obchodě (BOPIS), nákupu online s vrácením v obchodě a omni výměny.
• Design zaměřený na mobilní zařízení a bezpečný offline režim uvolní spolupracovníky od pokladny: Software, který lze používat v režimu offline, umožňuje pokladny kdekoli, kde jsou zákazníci připraveni. Platební transakce jsou zašifrovány a uloženy, připraveny ke zpracování, jakmile se spolupracovník znovu připojí. Toumožňuje uskutečnit prodej při výpadku internetu, vzdálených nebo venkovních činnostech nebo během špičky nákupní aktivity.
• Vestavěné integrace se Salesforce a systém CMS bez kódu umožňují rychlé zprovoznění: Integrace se Salesforce Commerce Cloud, Order Management a Service Cloud umožňují maloobchodníkům rychlý přístup k přehledu o zákaznických datech, správě objednávek, synchronizaci košíků, správě informací o produktech atd. Cloudový CMS využívá intuitivní funkce drag-and-drop, které umožňují přizpůsobit rozhraní jedinečné značce každého obchodu.

Retail Cloud + Agentforce zvyšují produktivitu pracovníků ve front- i back-office týmech:
Agenti s umělou inteligencí pracují nejlépe, pokud mají k dispozici přesná a aktuální zákaznická a provozní data. Pro naplnění potenciálu potřebují maloobchodníci řešení, která dokážou sjednotit, aktivovat a škálovat data z online i offline nákupních aktivit.
Díky modernímu POS a Data Cloud společnosti Salesforce mohou maloobchodníci harmonizovat data a metadata z prodejen, obchodu, marketingu, služeb a věrnostních systémů a poskytnout tak zaměstnancům a spolupracovníkům jednotný přehled o aktivitách v reálném čase v rámci celé cesty nakupujícího. Maloobchodníci nyní mohou využívat Agentforce s vylepšenou funkcí Retrieval Augmented Generation (RAG) k získávání a provádění akcí na základě těchto dat a k poskytování přesných odpovědí, zapojení na míru a příležitostí k upsellingu při každé interakci s nakupujícím.

Proč je to důležité: Podle studie společnosti Salesforce 81 % vedoucích pracovníků v maloobchodě tvrdí, že neefektivní procesy a technologie snižují produktivitu zaměstnanců. Jen zaměstnanci prodejen se každý den přihlašují do více než 16 různých aplikací a systémů, takže téměř 78 % zaměstnanců prodejen nemá jednotný a použitelný přehled o svých zákaznících, což vede ke ztrátě produktivity a roztříštěným nákupním zážitkům.
Pohled společnosti Salesforce: „Digitální práce poháněná umělou inteligencí a moderní pokladny mohou společně uvolnit novou škálu provozních kapacit pro maloobchodníky. Díky těmto nejnovějším dovednostem Agentforce pro maloobchod a cloudovému, intuitivnímu pokladnímu systému pomáhá Salesforce maloobchodníkům poskytovat bezproblémové, sjednocené nákupní zážitky napříč fyzickou i digitální sférou maloobchodu, které podporují pokrok v produktivitě a obchodní růst celého podniku.“ – Nitin Mangtani, SVP & GM, Retail, Salesforce.

Pohled zákazníka:
„Náš tým ve společnosti SharkNinja je veden vášní pro poskytování vysoce výkonných technologií každému spotřebiteli. Agentforce nám pomůže rozšířit tuto misi tím, že bude zpracovávat rutinní dotazy zákazníků – jako například „Kde je moje objednávka?“ – a umožní bezproblémovou samoobsluhu. To umožní členům našeho týmu soustředit se na inovace a vytváření smysluplných interakcí s vysokým dopadem.“ – Velia Carboni, CIO, SharkNinja

Dostupnost:
• Obchodní nástroje pro řízené nakupování (vyhledávání produktů, doporučení produktů, přidání do košíku, opětovné objednání a WISMO) budou veřejně dostupné v březnu 2025.
• Commerce Skills for Order Management bude veřejně k dispozici v březnu 2025.
• Nástroje terénních pracovníků pro plánování schůzek budou veřejně k dispozici v únoru 2025.
• Kniha Marketingové dovednosti pro tvorbu věrnostních propagačních akcí bude veřejně dostupná v únoru 2025.
• Maloobchodní cloud s moderní pokladnou bude veřejně dostupný v dubnu 2025.
• Rozšířená argumentace a RAG budou veřejně k dispozici v únoru 2025.

Související příspěvky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

12. 7. 2025
Zprávičky

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

12. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025
Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Vláda zakázala používat ve státní správě produkty čínské společnosti DeepSeek

ČTK
9. 7. 2025

Vláda zakázala používat ve státní správě jakékoli produkty čínské společnosti DeepSeek. Rozhodla tak na

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Temporary worker

NSS

LTE

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.