Software SAP pro kontaktní centra nově podporuje řešení od Verint

Software SAP Business Communications Management (SAP BCM), který funguje jako softwarové IP kontaktní centrum a vícekanálové řešení pro příchozí a odchozí komunikaci, byl rozšířen o po
dporu software Impact 360 Workforce Optimization od společnosti Verint. Uživatelům řešení SAP to umožní lépe monitorovat a evidovat dění okolo zákazníků a lépe řídit své lidské zdroje, které mají péči o zákazníky na starost. Společnosti SAP a Verint se rovněž dohodly, že budou sdílet své technologie i produktové mapy.

„V současné době investiční opatrnosti a omezení bankovních půjček představují zákazníci pro většinu firem nejcennější zdroj příjmů vůbec. Pokud již používají efektivní řešení pro řízení vztahů se zákazníky, představuje pro ně další krok optimalizace lidských zdrojů, které mají péči o zákazníky na starost. Právě na tuto oblast je představené rozšíření zaměřeno,“ řekl Ján Ferjo, Business Development Manager společnosti SAP pro střední a východní Evropu.

Software SAP Business Communications Management (BCM) funguje jako softwarové IP kontaktní centrum, které umožňuje pracovníkům péče o zákazníky z jediného místa jednoduše komunikovat se zákazníky bez ohledu na to, zda je kontaktují přes telefon, fax, e-mail, chat, sms nebo web. Díky napojení na SAP CRM přitom mají vždy přehled o kompletní historii komunikace a vztahů s daným zákazníkem. Veškerou komunikaci mohou rovněž jednoduše směrovat na další experty nacházející se ve společnosti i v terénu.

Díky novému rozšíření o podporu software Impact 360 Workforce Optimization od společnosti Verint budou moci uživatelé SAP lépe sledovat veškeré dění okolo zákazníků, analyzovat data k přesnějšímu odhadování dalšího vývoje, lépe plánovat lidské zdroje s odpovídajícími znalostmi a dovednostmi, získávat od zákazníků zpětnou vazbu nebo měřit výkonnost.

Exit mobile version