Sitel rozšiřuje počet call-center v Nikaragui

Sitel, vedoucí globální poskytovatel outsourcingu podnikových procesů (business process outsourcing – BPO) dnes oznámil, že otevírá přídavné call-centrum ve městě Managua v Nikaragui, které bude sloužit anglicky a španělsky mluvícím zákazníkům v USA.

Zařízení o rozloze 1 950 m2 (21 000 čtverečních stop) přidává k již existující základně agentů v Nikaragui dalších více než 450 křesel a má tak rozšířit celkový počet zaměstnanců na téměř 3000. Obsazení zařízení bude možné v prosinci 2010 a Sitel očekává, že centrum obdrží první hovory v prvním čtvrtletí roku 2011.

Sitel zavítal do Nikaragui v roce 2008 s cílem poskytnout zákaznickou a technickou podporu pro společnosti na seznamu Fortune 1000, a to společnosti z oblasti bezdrátové techniky, konzumní elektroniky, mediálních služeb, bankovnictví a dalších skupin finančních produktů.

„Latinská Amerika a především Nikaragua našla svou právoplatnou pozici jako středisko call-center vzhledem k jedinečné možnosti tohoto regionu nabídnout pro širokou oblast amerického konzumního trhu multilingvální talenty, které sdílejí s Amerikou podobnou kulturu,“ řekl Don Berryman, generální manažer pro styk mezi severní a jižní Amerikou ve firmě Sitel.

„Navíc s pokračující podporou od organizací jako je ProNicaragua a zavedeným režimem zóny volného obchodu se ukazuje, že pokračující investice Sitelu do tohoto národa a jeho lidí je udržitelnou oboustrannou výhrou pro naši klientelu a zaměstnance.“

První call-centrum firmy Sitel působilo v dubnu 2008 v jednom z Managujských mrakodrapů jménem Invercasa. Z důvodu zvyšující poptávky na kapacitu míst byl Sitel dvakrát po sobě rozšířen a nakonec v lednu 2009 přibyla druhá centrála na ohraničeném území dřívější ambasády USA v historické části Managui.

Exit mobile version