Jedna z forem guerilla marketingu, někdy používáno jako synonymum, jindy jako buzzword bez obsahu. Alternativní marketing se snaží předstírat, že se vůbec nejedná o propagaci příslušné firmy, značky nebo produktu; někdy dokonce sdělení původně bez takového záměru i skutečně vzniklo. Vysvětlení na příkladu: Reklama na zadní straně lístku na vlak využívání nestandardní umístění, spadá do guerilla marketingu, nejde však o alternativní marketing v užším slova smyslu. Opačným příkladem je slečna pokoušející se vylézt na automat na kávu (původně třeba pouze za účelem jeho servisu), která vzbudí pozornost kolemjdoucích.
Alternativní marketing
- Categories: Slovník
Související obsah
Od června budou platná první opatření proti spoofingu
itbiz
27. 4. 2024
CETIN představuje nové portfolio služeb kybernetické bezpečnosti
Pavel Houser
26. 4. 2024
Česká obchodní inspekce provedla téměř 1 000 kontrol e-shopů, při 866 z nich zjistila pochybení
Pavel Houser
26. 4. 2024