Cost per order, náklady na objednávku, cena objednávky. Cena kampaně se přepočítává na počet objednávek, respektive jiných aktivit a reakcí (registrací na webu, telefonátů na určité číslo, žádostí o zaslání vzorku…). CPO se jako jednoduchý ukazatel hodí pro vyjádření úspěšnosti marketingové či PR aktivity především tam, kde lze vystačit s hodnocením ano/ne. Nezahrnuje už např. hodnotu provedené objednávky.
CPO
- Categories: Slovník
Související obsah
V Evropě roste zájem o digitálních tiskové stroje řady AccurioPress C14000
Pavel Houser
6. 5. 2024
Red Hat Summit 2024 otevřel své brány
Pavel Houser
6. 5. 2024
Aukce volných domén .cz začnou 16. května
ČTK
6. 5. 2024
SAP prodloužil smlouvu s generálním ředitelem Christianem Kleinem
Pavel Houser
6. 5. 2024