Konverzi sledujeme hlavně u e-shopů. Tam je konverzní akce nejlépe dosledovatelná. Jedná se tedy vlastně o okamžik, kdy se běžný návštěvník stránek promění (konvertuje) ve skutečného zákazníka. V případě e-shopu dochází ke konverzi okamžikem objednávky zboží, u jiných stránek to může být v okamžiku přihlášení se k odběru newsletteru, vyplnění anketní otázky, kliknutím na reklamu atp.
Konverze, konverzní poměr
- Categories: Slovník
Související obsah
Od června budou platná první opatření proti spoofingu
itbiz
27. 4. 2024
CETIN představuje nové portfolio služeb kybernetické bezpečnosti
Pavel Houser
26. 4. 2024
Česká obchodní inspekce provedla téměř 1 000 kontrol e-shopů, při 866 z nich zjistila pochybení
Pavel Houser
26. 4. 2024
CETIN si vybral platformu QRadar od IBM k ochraně zákazníků před hrozbami kybernetické bezpečnosti
Pavel Houser
26. 4. 2024