Pay-per-impression – platební model za zhlédnutí, obvykle se platí za 1000 shlédnutí. Dnes se používá jen ve specifických případech.
Pay-per-impression – platební model za zhlédnutí, obvykle se platí za 1000 shlédnutí. Dnes se používá jen ve specifických případech.
Brněnské softwarové společnosti Moravia IT loni klesly tržby po rekordním roku 2022 na nejnižší
Společnost Yandex NV, což je nizozemský mateřský podnik ruské technologické firmy Jandeks, úspěšně dokončila
Evropská komise (EK) chce od společnosti Microsoft dostatečné informace o rizicích, která vyplývají z
Společnost Reddit, která provozuje stejnojmennou sociální síť, podepsala smlouvu se start-upem OpenAI. Populární chatovací
Japonský průmyslový konglomerát Toshiba hodlá v rámci restrukturalizace domácích aktivit zrušit až 4000 pracovních
Ke stabilně detekovaným škodlivým kódům pro operační systém Windows v Česku – spywaru Agent
Společnost GFI Software uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi českými a slovenskými partnery,
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) dokončuje strategii, která ukáže na největší možnosti českého průmyslu
Nikdo asi nebude diskutovat, že Windows a Office od Microsoftu je nákladný software, bez...
Turingův test v různých podobách přes veškerá omezení a nejednoznačné konkrétní implementace zůstává stále relevantní pro...
Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.
© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.