O2: služba Neomezená linka pro firemní zákazníky

Společnost Telefónica O2 přichází s novou službou pro firemní segment. Jedná se o službu O2 Neomezená linka. Novinka od O2 je založena na bázi VOIP technologií a umožňuje integrovat hlasové i datové spojení s okolním světem do jediné přípojky. Služba, kterou využijí především malé a střední firmy, sází kromě jiného na jednoduchost a možnost rychlého rozšíření o další uživatele.

VoIP, jinak také IP telefonie, umožňuje jednoduše řečeno přenášet hlas přes datové linky. IP Centrex je technologie, která doplňuje VoIP o funkce pobočkové ústředny a telefonní PC aplikace jako ovládání hovorů z počítače nebo volbu z telefonního seznamu kliknutím na vyhledanou osobu.

O2 vyzdvihuje jako hlavní benefit služeb přístup k virtuální telefonní ústředně bez investic do jejího pořízení, správy a provozu. Virtuální znamená i to, že je možné ji využívat i na více lokalitách jako jednotný systém. Koncoví uživatelé navíc získají možnost personalizace, což pro ně představuje možnost individuálně si nastavit vlastnosti služby přímo ze svého počítače. Je zde i možnost flexibilního určení počtu uživatelů (tel. čísel).

Ve verzi O2 Neomezená linka zákazník navíc získá i neomezené volání na všechna pevná čísla v ČR a IP telefon dle výběru. Měsíční poplatek za uživatele pak činí 230 Kč, pokud si vybere standardní IP telefon, a 280 Kč pro nadstandardní verzi přístroje. Volitelně je možné si za 500 Kč pořídit balíček 1000 minut pro volání do mobilních sítí v Česku.

Exit mobile version