Průzkum: roste spokojenost s bankovními weby

Je mnoho důvodů, proč jsou klienti bank nespojeni s jejich službami. Ať už jde o stále složitější podmínky při žádostech o hypotéky nebo o další problematické služby. Za co ale banky dostávají vyšší hodnocení, je podoba a možnosti on-line bankovnictví. Vyplývá to z průzkumu společnosti ForeSee Results.

Společnost ForeSee Results ve svém průzkumu využila informace z indexu zákaznické spokojenosti od univerzity v Michiganu. Internetové bankovnictví získalo v letošním roce v indexové stupnici 82 bodů ze 100. Tento výsledek je o 12 procent (devět bodů na stupnici) lepší než hodnoty dosažené v roce 2003. Tehdy se index spokojenosti s podobou eBankingu dostal na 73 bodů. V roce 2007 to bylo 78 bodů. Zákazníci měli být údajně spokojeni s on-line bankovnictvím více než se službami call-center nebo průmyslových odvětvích.

S výsledky průzkumu spokojenosti s elektronickým bankovnictvím by pravděpodobně nesouhlasili mnozí klienti tuzemských bank. Známé jsou z poslední doby především několikanásobné phishingové útoky na Českou Spořitelnu a nebo také na doménu České národní banky.

Zdroj: Survey: Online banking satisfaction up

Exit mobile version