Jde o automatizované řešení, které umožňuje diagnostikovat a vyřešit nejběžnější problémové situace uživatelů u produktů Microsoftu. Jednoduše vyberou konkrétní produkt, s kterým potřebují pomoci, a oblast, s kterou mají problémy, a následně už jen spustí řešení.
Úplně první verze Fix it byla spuštěna před přibližně dvěma lety. Dnes obsahuje 448 malých prográmků odstraňujících příčiny problémů, kterých již využilo přes 150 milionů uživatelů s 90 procentní úspěšností. Centrum pomoci Fix it navíc obsahuje 18 komplexních přednastavených řešení, která umožňují automaticky detekovat a odstranit přes 110 hlavních problémů. Těch dosud využilo přes 260 milionů uživatelů se 70 procentní úspěšností odstranění problému.
Řešení Fix it je součástí stránek podpory produktů společnosti Microsoft. Vyzkoušet si jej můžete na tomto odkazu: http://support.microsoft.com/fixit/cs
. Firmy a organizace mohou využívat i platformu Windows Troubleshooting, která umožňuje odstraňovat běžné problémy na jejich počítačích a tím významně snižovat náklady na podporu. Více informací o jejím využití naleznete na stránkách MSDN.
. Tuto platformu na řešení problémů používají i někteří výrobci počítačů, například Dell, HP, Lenovo a Fujitsu.